Cap.10

23 2 0
                                    

Bang:A fost super,acum CLC -Hobgoblin.Dar vreau sa vă schimbati,pentru ca vreau sa va filmez si sa fac o pagina de yutube unde voi posta aceste covere pana la debut.

Eu:Ok,mergem.
(Kiuna e Sorn,Sollyn e SeungHee,Yoora e YuJin,Allyn e SeungYeon,Miyoong e YeeEun,Elline e Elkie iar Anne e EunBin.

Bang:Perfect,Next is Twice-Like Ooh Ahh,iar pentru asta am o surpriza,Intratii.

am ramas uimita cand le-am vazut pe Jihyo si Jungyeon.Am ramas surprinse toate.

Jy:Am auzit ca aveti nevoie de ajutor cu o coregrafie pentru ca nu sunteti destule..

Jh: Am fost foarte bucuroase sa va ajutam,asa ca hai sa incepem.

Eu:ok.

Bang:Bun,deci,Jihyo si Jungyeon va  veti pastra partile din coregrafi ,iar fetele mele stiu ce trebuie sa faca

Jh:Atunci,sa incepem.

(Yoora e Nayoon,Sollin e Tzuiu,Elline e Chaeyoung,Kiuna e Dahyun,Miyong e Sana,Anne e Momo iar Allyn e Mina)

Jy:Sunteti foarte talentate.Hei,stiti dansul de la noua noastra piesa?

Eu:Da,cred ca numai melodia aia s-a auzit la noi in casa de cad a fost lansata.De ce?

Jh:Nu vreti sa dansam si pe aia?

noi:Ba da.Doar ca am schimbat a doua parte a lui tzuiu o face Elline iar soloul de dans il face Kiuna.

Jy:Ok,dar in rest ,locurile sunt lafel,nu?

An:Da,raman lafel.

Bang:ok ,sa incepem


Bang:Bravo fetelor,pentru azi suntem gata.

Kiuna:Cand v-om avea debutul

Bang:Peste doua saptamani,l-am rugat pe Taehyung sa v-a anunte.*uitanduse urat la el*

Tae:Uuppss,am uitat,scuze.

Eu:Numai un frate am.
Stati,dar atunci v-a fi craciunul

Bang:Stiu,care este problema?

Toti:Vroiam sa ni-l petrecem cu familia.

Bang:O ve-ti face,dupa concertul de debut

Toti:Bine

Tae:Acum haideti sa mergem sa mancam.

Autor pov.
Timpul a trecut repede,iar anul s-a terminat,noul an venind cu muulta munca pentru fete.

15.01.2018
Kiuna pov.
Imediat dupa concertul nosttu de debut am plecat acasa in Daegu la mama si bunica sa petrecem Craciunul si anul nou cu ele.
Pe data de 6 ne-am intors in Seul.
Am avut 2 zile de liniste dupa care am inceput cu promovarea trupei noastre,de la wikly idol,la after school si multe altele.Am fost numite "A DOUA TRUPA DE SENZATIE CREATA DE BIGHIT".
Acum n-e pregatim de o interpretare live.
A fost adaugata  o membra noua Rina  iar noi avem nume de scena noi
Suyeon(Anne), Elly(Ellin),  Yoo-jung(Kiuna),  Do-yeon(Allyn), Sei(Solly), Lua(MiYoong), Rina, and Lucy(Yoora).
Iar grupul se numeste Weki Meki.
Suntem chemate pe scena,ne punem la locurile noastre si asteptam sa se termine aplauzele si sa inceapa melodia.

Dupa noi au urmat baietii cu melodia GoGo

Baietii au aratat inimioare pe tot parcursul melodie pentru a le arata lui ARMY cat de mult ii iubesc.
Dupa ce au cantat Jungkook a vebit la mine si mi-a spus ca inimioarele lui erau

pentru mine si dupa m-a sarutat scurt pe buze.

Restu:Awwww

Eu si Jungkook am rosit foarte tare.

Tae:Aww,uitete la ei,cei doi maknae au rosit.

Jk:Taci din gura.

Tae:Nu vreau

Jin:Nu v-a vertati aici.

Eu:Jin oppa are dreptate,sunt prea multe persoane aici ca sa v-a comportati ca niste copii,puteti face asta acasa.

Jk:Bine noona

Eu:NU SUNT NOONA,SUNT MAI MICA DECAT TINE CU UN AN.

Jk:Bine.

Eu:Namjoon oppa,cand mergem acasa,imi e somn.

Sg:Hei,asta e replica mea.

Eu:Mianhe yoongi oppa.

Jk:De ce lor le spui Oppa dar mie nu?

Eu:Pentru ca,"eu nu sunt oppa",iti suna cunoscut?

Jk:Urasc cand ma bati cu propriile vorbe.

Eu:da,dar pentru asta ma iubesti,nu?

Jk:Normal.

Namjoon:Haide-ti acasa.

Jin:Eu conduc.

Eu:Yeey,acasa.

*dimineata*

Elline:Kiuna,haide sa vezi ceva,repede.

Eu:Ce e?

Elline:haide sa vezi.

Eu:bine.

Am coborat scarile cu Elline in fata mea si am mers in living.

Reporter:membrii trupei BTS au fost vazuti cu fetele de la WekiMeki inainte de debutul fetelor.Se zvoneste ca Jungkook si Yoo-Jung ,Jimin si Slot  si RM si Sei ar forma cupluri,pana la noi informatii acesest zvon v-a ramane un zvon.

Eu:Asta nu e bine.

Jk:Stiu,am vorbit cu Bang si a zis ca se ocupa el,dar daca ne intreaba cineva,suntem doar colegi de companie care se inteleg si colegi de clasa,nimic mai mult.

Eu:ok,si restul?

NJ:Iar noi restul va cunostem doar pentru ca sunteti prietene cu surorile noastre.

Eu:ok,eu merg sa fac un dus si dupa merg la companie

Fetele:Venim si noi la companie dupa.

Eu:ok.

Un nou începutWhere stories live. Discover now