BÖLÜM

67 2 0
                                    

MULTİDE:KUMSALIN KIYAFETİ VE ARTEMİS

Yüzüme dökülen soğuk sıvı ile hemen gözlerimi açtım.Sırılsıklam olmuştum, benim bu halime rağmen gülen şakacı babam yine yapmıştı yapacğını.Babam ve komik olmayan şakaları.Aslında babam çok sert ve ciddi birisidir insanlara asla güvenmez bunun nedenini bilmiyorum ama kendimi bildiğimden beri babam böyle birisi.Bir tek ailesine karşı yani bize karşı böyle değil.Babamın bana sarılmasıyla bende ona karşılık verdim.

Daha iyi bir uyandırma şekli bulamadınmı baba?

Benim tatlı meleğim sinirlenince fazlamı tatlı oluyormuş he ? Herneyse kahvaltı masası hazır sende fazla oyalanmadan gel canım.

Babama hafif bir tebessüm edip odamdaki banyoya geçtim.Duşumu aldıktan sonra dolabtan siyah dizleri yırtık pantolonumu üstünede siyah dressed yazılı uzun kolu tişörtümü giyip ayağımada siyah air maxlerimi giydim.En senvdiğim parfümümü sıkıp odadan çıktım.Bugün okulun ilk günü.Durun ben size kendimden bash etmedim dimi.BenARTEMİS ımaya Koleji 11.sınıf öğrencisiyim.Bir genç kızın isteyebileceği herşeye sahibim.Bu durum beni bazen sıksada yapabileceğim bir şey yok.Annem sürekli imkanlarımın kıymetini bilmediğimi söyler durur,bunun sebebide okula kendi arabamla değilde yürüyerek veya taksiyle gitmem tamam yani arabam var ama sanki gösteriş meraklısı gibi hissediyorum okula arabayla gidince.Merdivenleri 3'er 5'er inip masaya oturdum.Hemen bişeyler atıştırıp evden çıktım.Annemin iknaları sonucunda okula kendi arabamla gidip geliyordum.Beyaz Range Rower(aşağıda resmi var)

Son anda aklıma gelmesiyle Ezgiyle Alarayıda alıp okula beraber geçtik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.Son anda aklıma gelmesiyle Ezgiyle Alarayıda alıp okula beraber geçtik.Kızlar müziği sons ses açıp eğlenirken okula yaklaşınca müziği kıstım.Okulun park alanına arabamı park ettiğimde bütün gözlerin üstümüzde oluşu beni oldukça rahatsız ediyordu.Hayır ne var yani neye bakıyosunuz hiçmi insan görmediniz kardeşim?.Düşüncelerimden kurtulup arabadan indim.Arabanın anahtarını elimde sallarken her zman oturduğumuz banka doğru ilerliyoduk ki bir grup genç yakışıklı çocukların banka oturup bize baktığını gördüm.Oldukça havalı duruyorlardı hele şu en sondaki karşıki dağları sen mi yarattın be zalımın oğlu!

Ezgi kızım şunlara baksanıza yeniler galiba diyerek gözleriyle yakışıklı grubu gösterdi.

 Alara Aaa bu Ahmet amcanın oğlu Barış değilmi hadi yanlarına gidelim diyerek kolumuzdan çekiştirmeye başladı.Ezgi onu onaylarken ben gitmeyi reddettim,ne işimiz var tanımadığımız insanların yanında tamam alara tanıyo olabilir ama ben tanımıyorum yani.Hadi Kumsal gidelim işte canım ne olucak diyerek beni ikna etmeye çalışıyorlardı ama sonuç impossible!Ben biraz tek takılıcam kızlar siz gidin benim yüzden gitmemezlik yapmayın.Peki diyip yanımdan ayrıldılar.Köşedeki banka oturup telefonumla ilgilenmeye başladım tam kalktım gidiyordumki Alaranın adımı ciyaklamasıyla kafamı sağa doğru çevirdim.Eliyle gelememi işaret ediyordu adımlarımı hızlandırıp yanlarına doğru ilerledim.

EVET ARKADAŞLAR YORUMALRINIZI BEKLİYORUM.YENİ BÖLÜM ÇOK KISA BİR SÜREDE GELİCEK HOŞÇAKALIN!!

RUHUMDAN PARÇALARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin