BÖLÜM

23 3 0
                                    


Alarmımın sesiyle gözlerimi açıp kalkar kalkmaz kendimi banyoya attım.Hızlı bir şekilde duşumu alıp günlük işlerimi halledip odama geri dönüp dolabın karşısına geçtim.Hava soğuk değildi.

Hava soğuk değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Rast gele bir kıyafet seçip giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rast gele bir kıyafet seçip giydim.Kıyafetimiz serbest diye okulumuzdaki kızlar maşallah podyuma gelir gibi geliyorlar.Çantamın içine kitaplarımıda koyduktan sonra telefonumuda alıp odadan çıktım.

Çantamın içine kitaplarımıda koyduktan sonra telefonumuda alıp odadan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bende tam sana bakmaya geliyodum canım dedi babam mervenin sonundayken.Geldim babacım hadi geçelim dedim babamın yanaklarından öperken.Masada bizi bekleyen anneminde yanaklarından öptükten kahvaltımızı yapmaya başladık.

Benim güzelim işler yoğun olduğu için seni biraz ihmal ettik özür dileriz annecim dedi annem saçlarımı okşarken.

Ben gayet iyiyim annecim herşey yolunda alt tarafı 4 gün yoktunuz.

Olurmu öyle yinede kızım bak sana güzel bir haberim var haftasonu kıvanç ve ailesiyle birlikte şileye 2 günlüğüne tatile gidiyoruz.Hep beraber bol bol vakit geçiririz.İşlerin yoğunluğundan ne sana nede kendimize vakit ayıramadık.dedi babam.

Kıvançgillemi?

Evet bak sakın itiraz istemiyorum artemis hep beraber olucaz tamam mı bitanem?

Siz nasıl isterseniz öyle olsun baba.dedim tedirginliğimi fazla belli etmemeye çalışarak.

Neyse ben okula geç kalmıyım size afiyet olsun diyip ikisinide öptükten sonra evden çıkıp arabama bindim.Annem ve babam tek çocuk olduğum için bu zamana kadar beni hiç yalnız bırakmadılar.Hiçbir zaman keşke bir kardeşim olsaydı demedim.Çünkü onurda var.Ne istersem istiyim hiçbirzaman beni geri çevirmediler.o yüzden onları üzmemeye çok dikkat ederim.Asla hayır diyemem..Okula vardığımda hızlı bir şekilde arabayı park edip sınıfa çıktım.Bizimkiler daha gelmemişti.En arkadaki sırama geçip çantamdan matematik kitabımı çıkardım.Derslerimi biraz ihmal etmiştim seneye üniversite sınavına giricez ve çok çalışmam gerek babamın bulunduğu mevkiden dolayı bir yere gelmek istemiyorum emek verip çalışıp kendim kazanmak istiyorum.Birşeyide sadece kendi emeğimle başarmak istiyorum buda en doğal hakkım.Telefonumu sessize alıp kitabımdaki soruları çözmeye başladım.Biraz zorlanıyordum ama yinede çözebiliyordum.Yan tarafımda oluşan hareketlilikle kafamı kitabımdan kaldırıp yanıma oturan kişiye baktım.

Noldu Kıvanç?

Ödevi daha bitiremedim madem soruları çözmeme yardım etmiyosun bari nasıl çözebileceğimi anlat.dedi sesi yorgun geliyordu.

Çok vaktim yok iyi dinle ve iyi izle anlamazsanda söyle tamam mı?

Tamam tamam sen anlat hadi.

Bak şimdi f ve g yi kullanarak A kümesinin elemanlarını C kümesinin elemanlarına eşleyen fonksiyona g ile f nin bileşke fonksiyonu denir anladınmı?

Evet evet devam et.

Şimdi şu soruyu çözelim dedim aralarından en basitini seçerek.Ben yarısına kadar getirip bıraktıktan sonrada devamını kıvancın getirmesini istedim.Doğru birşekilde soruyu çözdükten sonra küçük çaplı bir sevinç gösterisi yapmaya başladı.elini yukarıya kaldırıp çak yaptı.Ona karşılık verip gülümsedim.



Bildiğiniz üzere arkadaşlar bugün proje ödevlerinizi veriyorum 2 kişilik gruplarınızı listeden ayarlayacağım itiraz istemiyorum sessizce oturun lütfen.

Alara ve barış bizden tarfa dönmesiyle sohbet etmeye başladık.Telefonumu elime aldıktan sonra ezginin mesaj attığını gördüm.

GÖNDEREN: MİNİK KUŞ: Kuşum kaç gündür konuşamadık ben biraz hastayım bugün gelemicem o yüzden haber veriyim dedim.Seni seviyorum kuş!

GÖNDERİLEN: MİNİK KUŞ: Canım iyisin dimi eğer istersen çıkışta alarayla yanına gelebiliriz?

GÖNDEREN: MİNİK KUŞ: İiyim canım merak etme boşuna buraya kadar yorulmayın zaten yarın gelicem selam söyle herkese.

GÖNDERİLEN: MİNİK KUŞ:Tamam canım.

Ezgi biraz hastaymış o yüzden bugün gelmicekmiş gençler.İyimiymiş şuan dedi alara meraklı bir şekilde.İyiymiş ya dedim çıkışta yanına gelelim diyede boşuna yorulmayın yarın gelicem dedi.Alara beni başıyla onayladıktan sonra telefoumu bırakıp bizimkilerin sohbetine dahil oldum..Haftasonu için plan yapıyorlardı.enesin artemis sen ne diyorsun demesiiyle yok siz gidin haftasonu ailecek bişeyler yapacakmışız dedim.Peki o zaman sonra hep birlikte bişeyler yaparız dieyen alaraya gülümsedim.


Zilin çalmasıyla hep beraber sınıftan çıkıp kantine oturduk.Tostlarımızı yerken masaya kıvancın gelmesiyle duraksadım.

Artemis ödev için çalışmalarra ne zaman başlarız dedi.

konuşuruz dedim.

 tamam bana uyar diyip  masadan uzaklaşıp yeni arkadaş grubunun yanına doğru ilerledi..

kıvanç değişik bi çocuktu hareketlerine pek anlam veremiyordum.




RUHUMDAN PARÇALARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin