BÖLÜM

25 1 0
                                    

KUMSALDAN DEVAM

Okuldan sonra kızlar alışverişe gidiceklerini benimde gelmemei istediler onları bayadır aksatıyordum.Alara ile barış sevgiliydi onların adına çok sevinmiştim.Alara çok özel bi insandı.Barışda çok efendi.Umarım mutlu olurlar.Barış kızlarla gidecekti alışverişe yalnız gitmelerine razı değilmiş.Bugün okula arabayla gelmediğimiz için taksiyle gidicektim.Okulun kapısından çıkıcakken enes yanıma gelip beni eve bırakacağını söyledi.İlk başta kabul etmesemde sürükleye sürükleye beni arabaya bindirdi.kısa bi yolculuktan sonra evin önünde durduk.Yol boyunca enesin anlattığı şeylere gülmüş

 ozaman görüşürüz dedim.Emliyet kemerini çıkarmaya çalışıyordum fakat takılmış bir türlü çıkmıyordu.Göğsümün altındaki ellerle irkildim.Enesin elleriydi.Çıkarmaya çalışıyordu.Biraz daha yaklaşıp kemeri çıkarttı.Sonra bana dönüp

.Elimi uzattım ve görüşürüz dedim. elimi tutup  görüşürüz dedi.Ona gülümseyip arabadan indim.Saate baktığımda 6 buçuk olduğunu gördüm geç kalmıştım.Adımlarımı hızlandırıp zile bastım.Hizmetlimiz elif kapıyı açtığında ona gülümseyip misafirler geldimi dedim.Evet demesiyle ona gülümseyip girişteki aynaya doğru ilerledim.Saçlarımı düzeltip salona gçtim kıvanç oturmuş bi yere odaklanmış bakıyordu.

Geç kaldım sanırım özür dilerim dedim.
Yok kızım bizde daha yeni geldik zaten dedi kıvancın annesi.Babam yanıma gelip bana sarıldı hadi canım üzerini değiş gel yemeğe daha var dedi.Babamı onaylıyıp odama çıktım.Üstümdekileri çıkartıp duşa girdim.Dolaptan sarı kazağımı açık renk mavi kotumu altınada bakır renkte olan hafif topuklularımı girdim.Saçımı biraz kurutup bıraktım.Islak bir görünümü vardı hoş duruyordu saçlarım hafif makyajdan sonra kırmızı rujumu dudağıma sürmeye başladım.O sırada kapının birden açılmasıyla arkamı döndüm.Aynanın önündeki pufumdan kalkıp kimin olduğuna baktım.Kıvançtı.Baştan aşağıya süzüp gözlerini dudaklarıma kaydırdı.Gözlerini kaçırıp yere veya tavana bakmaya başladı.Annemgil beraber yemeğe dışarı çıktılar bizde beraber yicekmişiz arkadaşlarla dışarda dedi. Onu onaylayıp.Onun olduğu yerdeki ayakkabı ve çanta dolabına doğru ilerledim.Çantamı alıp içine telefonumu rujumu koydum.Parfümümü sıkarken Kıvançın odada yayılan parfümümün kokusunu içine çektiğini gördüm.Parfümüde çantama koyup yanına doğru ilerledim. odadan çıktı.Bende arkasından çıkıp merdivenlerden indim.Evden çıkıp kıvancın arabasına bindik.Şık bir restorantın önünde durduğumuzda arabadan inip beraber yürüdük.İçeri geçtiğimizde bizimkilerin birde yanlarında sarışın bir kzın olduğunu gördüm.

İçeri geçtiğimizde bizimkilerin birde yanlarında sarışın bir kzın olduğunu gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KUMSAL VE KIYAFETİ VE ENES👆👆

KUMSAL VE KIYAFETİ VE ENES👆👆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
RUHUMDAN PARÇALARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin