BÖLÜM

38 1 0
                                    

Multide:Onur ve Cenk

Alara söze girerek beni tanıttı.Bu en yakın arkadaşımız  Artemis.Cahit amcanın kızı biliyorsunuzdur.

Bunlarda Barış Enes veKıvanç.

Enes ve Barışla el sıkıştıktan sonra ismini Kıvanç diye bildiğim  döndüm.Önünde durduğumu fark edince baştan aşağıya süzdü bari bu kadar belli etmeseydi.bende elini sıkmadan memnun oldum dedim.Biraz daha yanlarında durduktan sonra Kızlara sınıfa gidiceğimi söyleyip yanlarından ayrıldım.En arkada duran sırama geçtim.Önümde Ezgi ve Alara oturuyordu.Onlar benim herşeyim hayatım boyunca yapmam dediğim ne varsa hepsini onlarla yaptım ikisinede güvenim sonsuz.Elimde telefonla uğrraşıyorkenyan tarafımda oluşan hareketlenmeyle kafamı yanıma çevirdim.Kıvanç yanımda oturuyordu.hazır beni fark etmemişken başatn aşağıya süzüp inceledim.Çok gıcık uyuz ve kıl bi çocuktu.

Eee ne diyosun giderim varmı?

Ha?

İyi kestin beni diyorum varmı giderim?

Ben sana bakmıyodum hem ayrıca babanın sırasımı burası insan bi oturmak için izin ister!

Çok konuşmada önüne dön!

Huysuz kas yığını, diye fısıldadım sessizce.

Seni duyuyorum dedi,gözlerini kısarak.Böyle giderse bu tartışma büyüyecekti nedenini bilmiyorum ama onunla tartışmak bile çok eğlenceli.Telefonuma gelen mesajı okumaya başladım.

GÖNDEREN:EZGİM

Kantindeyiz kuşum hadi gel bekliyoruz.

Kızların yanına gitmek için ayağa kalktım.Kıvançın sorusuyla gözlerimi devirdim.

Nereye

Kantine gidiyorum bizimkiler çağırdı.

İyi bende geliyorum.dedi hiçbişey demeden omuz silktim.

.Okulun bahçesinden çıkarken yine bütün gözler üzerimizdeydi.Kantinde bizim grubun yani enesin,barışın,ezginin ,ve alaranın her zamanki oturduğumuz yerde oturdukları gördüm.Kıvançla beraber yanlarına doğru ilerledik.Oturup kahvelerimizi içerken omzumda hissetttiğim elle irkilip arakamı döndüm.Gördüğüm kişiyle kısa bi şok geçirip ayağa kalktım bu ONURDU.gelmişti.Hemen ona sarıldım.Uzun süredir yurt dışındaydı ailevi sebebleri yüzünden bu durumu bir tek ben biliyordum ezgiyle alaraya bile anlatmamıştı.Yanaklarından öpüp tekrar sarıldım.Herşeyimdi o benim canımdı abimdi.

İnsan bi gelirken haber verir çok özledim seni ! diyerek sitem ettim.Gözlerimden akan yaşları engelliyemiyodum.Onu tekrardan bana sarılıp göz yaşlarımı sildi.

Bende canım bende çok özledim,biraz ani bi karar oldu o yüzden haber veremedim.Ha bu arada bu arkadaşım Cenk.Cenke elime uzatıp memnun oldum dedim.Tatlı ve samimi birisine benziyordu.Biz cenkle konuşurken onurda kızlarla sohbet ediyordu.Onur yanıma gelip hadi cnım gidelim dedi.Ezgiyle alaraya dönüp kızlar siz gelmiyormusunuz dedim.Ezgi söze girerek Yok canım ya biz gelmiycez siz takılın yine yaparız bişeyler.Bşımla onalrı onaylıyıp kafamı Kıvança çevirdim istemsizce tepkisini merak ediyordum.Sinirden yine anlındaki damarlar belli olmuştu kafasını kaldırıp suratıma bakmamıştı bile.Enesle barışa dönüp gidiyorum ama sizin için sorun olmaz dimi dememle onurun elimi sıktığını hissettim sanırım pek haz etmemişti eneslerde.Enes söze girerek sorun değil artemis eğlenmene bak diyip tebessüm etti,barışta katılırcasını başını salladı.yürümeye başladık.

Bu herifler kim?

Arkadaşlarımız Onur.

Hiç gözüm tutmadı bunları çok yakın olmucaksın bunlarla.

Peki tamam diyerek onuru geçiştirdim.Onur genelde birisi için yorum yaptığında yanılmaz çok az görmüşümdür yanıldığını ama bence enesler çok iyiler tamam biraz serseri tipleri olabilir ama iyiler.Cenkle onur onurun arabasına binerken bende kendi arabama bindim.Onrun dediği sahil yolundaki bir kafeye gidecektik.Dediği yeri bilmediğim için onuru takip ediyordum.Bi hızlanıp bir duruyordu.Sanırım canı yarış istiyordu.Arabaların arasından makas atarak geçiyordu.Telefonumdan dediği cafenin konumuna bakmaktansa arabanın navigasyonunu açtım.Bu yolu biliyordum.Şimdi onura istediğini verme vaktiydi .Birden gaza köklendim bende arabalarından arasından makas atark onurun yanına geçtim camımı açıp kafenin orda görüşürüz diyip gaza köklendim.10 dakikalık bir yarışın ardından ilk ben gelmiştim kafeye.Onurlarda geldikten sonra onura zafer bakışı attım.Cenkte beni tebrik edip onuru yenerken onurun nasıl sinirlenip söylendiğini anlatıyordu.Biz gülerken onurun sigra içtiğini gördüm yakışıyordu aslında eline.Ban kızacağını bilsemde ona dönüp Gelir gelmez yenilmek nasıl bi duygu onurcum?dedim pis pis sırıtarak.

Birilerinin canı kucakta gıdıklanmak istiyor galiba demesiyle elindeki sigarasından son bir nefes daha çekip bana doğru gelmey başladı.

Onurcum bak herkesin içinde yapmazsın dimi ayıp bak rezil oluruz diyip geri geri yürümeye başladım.

Ayıbın yolu kayıp artemis gelboşuna yorulma hiç demesiyle ayaklarımın yerden kesilmesi bir olmuştu.Bacaklarımdan tutuyordu ve gıdıklamaya başaldı.

Ya onur lütfen dur ölücem şimdi diyordum kahkalarımın arasında.kafede güzel vakit geçirdikten sonra eve geçtik.

RUHUMDAN PARÇALARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin