0.1

18.5K 215 67
                                    

Acemi olduğum için ne yazacağımı bilmiyorum ve çok heyecanlıyım. (; O yüzden ilk bölümler saçma ve sıkıcı olabilir.

💋

Pofuduk terliklerimi yere sürte sürte mutfağa ulaştım ve kendime bir şeyler hazırlamaya başladım.

Neymar ve annem ile karşılaşmak istemiyordum. Bu nedenle hazırladığım şeyleri odama götürecektim.

"Yoana?" Neymar'ın yeni uyandığını belli edercesine boğuk çıkan sesini duyunca irkildim ve arkamı döndüm.

Üstü çıplak bir şekilde bana bakıyordu. Üstelik altındaki eşofmanda belinden düşmek üzereydi. Saçları da dağılmıştı.

"Merhaba." dedim, şirin gözükmeye çalışarak.

"Kahvaltı mı hazırlıyorsun?"

"Kendime bir şeyler hazırlıyordum. Size de hazırlayabilirim."

Başıyla istemediğini belirtti ve bende tepsiyi çıkardım ve tezgaha koydum. Ardından da kahveyi yapmaya başladım.

Tepsiye hazırladıklarımı koymayı bitirdiğimde belimi büyük eller kavradı. Korkarak arkamı döndüğümde üstünü giyinmiş Neymar ile karşılaştım.

"Ne yapıyorsunuz?" dedim, nefes nefese.

"Çok güzelsin. Bir Tanrıça gibi..." diye fısıldadığında tüylerim diken diken oldu.

"Lütfen, bırakın beni." dedim, sesimi kontrol etmeye çalışarak.

"Sen, Yoana." dedi ve ellerini belimden çekti. "Annen ile evlenmemin en büyük sebebisin."

💫

Yemeğimi bitirmiştim ama saatlerdir kucağımda tepsi ile yatağımda oturuyordum.

Bir kaç saat önce olanlar aklıma geldikçe kalbim hızlanıyordu. Aşağı inmeye korkuyordum.

Kapı çalındığında tepsiyi çalışma masama bıraktım ve yatağa girdim.

"Girebilirsin."

Anneme yavaşça odama girdi ve kapıyı kapatarak yatağıma ilerledi. Yavaşça yana kaydım ve yanıma oturdu.

"Tatlım, neden yanımıza gelmiyorsun? Hasta mısın?"

"Kendimi halsiz hissediyorum." diye yalan uyduruverdim, hemen.

"Oh, pekala." dedi ve duraksadı. "Akşam dışarıda yemek yiyeceğiz. Sende gelirsen mutlu olurum. Herkese mutlu olduğumuzu göstermeliyiz."

"Gelirim." dedim ama pişman olacağımı nereden bilebilirdim ki?

Daddy's Goddess | NeymarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin