"Anne ben arkadaşlarımla buluşmaya gidiyorum."
Annem başıyla onaylayınca hemen çıktım, evden. O lanet adam ile aynı evde olduğumuzu bilmek bile beni boğuyordu.
Ve aynı anda telefonuma mesaj geldi. Hemen cebimden telefonumu çıkardım.
Neymar: Nereye gidiyorsun?
Küfür savurarak umursamadım ve telefonumu sessize alarak yürümeye başladım.
💋
Sandalyemi çekerek Currito'nun yanına oturdum. Ve anında grubumuzda kazan kaynamaya başladı.
"Bebeğim, bizi düğüne neden çağırmadın?" Galiba bu buluşmanın tek konusu annemin evliliği olacaktı.
"Aile arasında ufak bir tören yaptık, Liam." diye yanıtladım.
"Babanın fotoğrafını göstermeye ne dersin, Yoana?"
Gözlerimi devirerek telefonumu elime aldım. Babacığım üç kere daha mesaj atmış ve daha sonra da bir çok kez aramıştı. Görmezden gelip Neymar'ın İnstagramına girdim.
Telefonu gruptan birine verdiğim an kızlarda bir uğultu başladı.
"Siktir!" diye çığlık attı, Adriana. "Bu adam Yunan Tanrısı gibi."
"Aynı babadan bende istiyorum."
Gülerek başımı eğdim. Yaptıklarını duysalar acaba aynı tepkiyi verirler miydi?
"Neymar diye birinden mesaj geliyor." Gözlerimi büyüterek telefonumu hemen geri aldım.
"Sevgili mi yaptın, yoksa?" diyen Amandaya güldüm.
"Babamdı."
Grupta yeniden uğultu oluştuğunda hemen yazdığı mesajlara baktım.
Neymar: O piç nasıl senin elini tutabiliyor?
Neymar: Yoana sen mi onların yanından ayrılırsın, yoksa ben mi götüreyim seni?
Tüylerim diken diken olurken etrafıma bakınmaya başladım. Ama yoktu.
"Çocuklar, benim işim çıktı. Sonra konuşuruz." diyerek hemen çantamı omzuma alarak yürümeye başladım.
Kafeden çıktım ve nefes nefese koşar adımlarla yürümeye başladım.
Ama çok ilerlemeden kolumdan çekilmesiyle kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya başladı.
"Ceza vakti güzelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy's Goddess | Neymar
Teen Fiction"Sen, Yoana." dedi ve ellerini belimden çekti. "Annen ile evlenmemin en büyük sebebisin."