Hikayemiz aslında şimdi başlıyor...
💋
Tüm kameralar bizi çekerken sahte bir gülümseme ile bizim için hazırlanmış masaya ilerliyordum.
Annemin işinden dolayı yıllarca göz önünde olmuştuk ve hala da olmaya devam ediyorduk. Bundan çok hoşlandığım söylenemezdi.
Annemin yanındaki sandalyeyi çekmiştim ki bir öksürük sesi duydum. Bu ses Neymar'dan gelmişti ve kaş göz hareketi ile yanına oturmamı istediğini gösteriyordu.
"Tatlım, neden babanın yanına oturmuyorsun?"
Annemin dediğine bir şey diyemedim ve başımla onaylayarak Neymar'ın yanına geçtim.
Neymar sırıtarak bana baktı ve göz kırptı. Gözlerimi devirdim.
💫
Önündeki tavuğu iştahla yerken bacak bacak üstüne attığımdan yırtmaçtan dolayı açıkta kalan bacağıma soğuk bir şeyin deydiğini hissettim.
Yutkunarak başımı bacağıma çevirdiğimde bacağımda dolaşan şeyin Neymar'ın eli olduğunu fark ettim.
"Ne yapıyorsunuz?" diye fısıldadım.
"Sakin ol." dedi o da benim gibi fısıldayarak.
Dişlerimi sıkarak yemeğe odaklanmaya çalıştım. Ama başardığım söylenemezdi.
Tedirgince anneme baktığımda Neymar'a aşkla baktığını gördüm. Onu seviyordu.
Ama bu lanet adam kızını istiyordu. Anneme acıdım, o an. O ikinci evliliğinde de aşka kavuşamamıştı.
Annem birden yerinden kalktığında Neymar elini bacağımdan çekti.
"İzninizle lavaboya gideceğim." dedi annem ve kendisinden geriye sadece topuklu ayakkabılarının çıkardığı sesin yankılanması kaldı.
"Benden uzak durun!" dedim, fırsattan istifade.
"İmkansız, bebeğim." dediğinde ondan iğrenerek gözlerimi devirdim.
"Sen öğrenç bir herifsin!"
💋
Telefonuma ard arda mesajlar geldiğinde hemen telefonumu elime aldım ve mesajları açtım.
Neymar: Her gece annen ile birlikte olurken aslında seni hayal ettiğimi biliyor musun?
Neymar: Sen Tanrı'nın bana verdiği en güzel hediyesin, Yoana.
Mesajları okuduğum an ellerim titremeye başladı ve anında ona yazmaya başladım.
Yoana: Bana yazmayı bırak, Neymar.
Neymar: Neymar değil, Tanrıça'm. Babacık. ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy's Goddess | Neymar
Teen Fiction"Sen, Yoana." dedi ve ellerini belimden çekti. "Annen ile evlenmemin en büyük sebebisin."