Kapitola 3.:Kudy chodí pomsta:.

79 6 0
                                    

Když jsem vylez ven bylo poledne, oči mě nehohrázně pálily čemuž nebylo divu...když jsem byl tři dny v šeru. Jakmile jsem se rozkoukal, začal jsem se poptávat po městě. "Je mi líto ale nevím" To byla odpověď od většiny poníků....jeden mi,však řekl,že viděl jednorožce v kostkovaném saku co šel do místní hospody."Konečně..." Zajásal jsem a okamžitě tam běžel. Když jsem vešel dovnitř zase jsem se potkal s Rasi, která si zrovna dávala mošt z kaktusu. "Koukám, že ses tu ještě chvíli zdržel" řekla. Usmál jsem se na ni a pak se otočil na majtelku a zeptal se na ty zloděje. "Jo....byli tady...pěkní parchanti...chtěli tu pít zadarmo,když jsem řekla ne...málem mi to tu ti Cháni rozmlátili...myslím, že ten jednorožec říkal,že mají namířeno k sharted hoofu aby se vyhnuli Primu" V očích jsem celkem zajásal,už jsem mněl konečně nějaké informace kudy jít. Když jsem poděkoval a chtěl vyrazit, Rasi mi chytla kopyto a nabídla, abych si dal alespoň něco na posilněnou. "To beru"řekl jsem a objednala mi sklenku jablečné pálenky. Ovšem nečekal jsem, že byla tak poctivá a tak jsem nemohl chvíli popadnout dech. Zatímco jsem se dusil, Rasi to asi náramě pobavilo "A nešla bys se mnou?" Zeptal jsem se,trochu zvídavě. Rasi se na mě zadívala a řekla "Asi ne...já mám pořád práci, ale když se pozorně podíváš uvidíš mě celkem často". Na ta slova se usmála a naše cesty se rozešly. Po chvilce cesty bylo Greensdale daleko za mnou. Šel sem wastelandem asi dvě hodiny, i když jsem mněl obvázané kopyto a trochu kulhal, když v tom jsem město přede mnou docela poznával. Bylo to Buckeroo...ale vycházel z něj temný páchnoucí kouř a ženský křik...

Fallout equestria: New PegasWhere stories live. Discover now