Сайн байцгаана уу? та бүхэн 2015 онд бичигдэж байсан буюу миний анхны бичвэрүүдийн нэгийг унших гэж байна. Шинэхэн туршлагагүй бичээчийн бичиж байсан бичвэр тул алдаа дутагдал их гарсан байхаа.
Хэрэв та жижиг том гэлтгүй алдаа дутагдалд нухацтай ханддаг өндөр шаардлага тавьдаг бол сүүлд бичигдсэн өгүүллэгүүдээс минь эхлээд сонирхоод үзээрэй^^
Мөн энэхүү өгүүллэг нь хүн зарж наймаалах, хар бараан нийгэм, аллага, +18 хэсэг зэрэг орсон байгаа бөгөөд иймэрхүү зүйлд хэт эмзэг бол уншихгүй байхыг хүсье. Мөн +18 хэсгийн өмнө анхааруулга бичсэн байгаа ба уг хэсгийг насанд хүрээгүй уншигч уншихыг хориглож байна! таны ухамсар мэднэ^^
==========================
Та өмнө нь хориотой гудамжны талаар сонсож байсан уу??? үгүй бол танд гэж зөвлөхөд тэр гудамжинд хэзээ ч бүү хөл тавь хууль огт үйлчилдэггүй цорын ганц газар. Тэнд наад захын энгийн хууль дүрэм ч үйлчилдэггүй. . . Тэр бол өөр ертөнц ... Таны төсөөлж ч чадахгүй аймшигтай ертөнц
Тэнд үйлчилдэг цорын ганц хууль бол "ХЭН ХҮЧТЭЙ ТЭР БҮГДИЙН ЭЗЭН!!!"
Хориотой гудамжны цор ганц хууль нь энэ.
Энэ хуульд хориотой гудамжны иргэд буюу 8000 хүн төрсөн цагаасаа үхэх хүртлээ зөвхөн энэ хууль доор захирагддаг.Нэгэн бодлын хориотой гудамж гэх энэ гудамж яг л тусгаар тогтносон улс шиг, Солонгос улсын нэг дүүрэгт байрлах гудамж хэрнээ уг гудамжинд л Солонгос ч бай ер нь ямар ч улсын хууль үйлчилдэггүй. Солонгосын засгийн газраас ч гэсэн энэ гудамжинд хориг тавихаа болсон байна. Харин энэ гудамжны хүмүүсийг өөр гудамж өөр дүүрэгт хэрэг тариулахгүй байх тал дээр л анхаардаг болохоос биш энэ гудманд хүн ална уу хар тамхи хэрэглэнэ үү? Хэнд ч хамаагүй болсон. Тэднийг хорьж захирах гээд ч чадахгүй. . .
Хориотой гудамжнаас өөр гудамж дүүрэгт хаа сайгүй байдаг анхааруулга бол "ХОРИОТОЙ ГУДАМЖИНД ХЭЗЭЭ Ч БҮҮ ХӨЛ ТАВЬ!!!" энэ анхааруулгын далд утга нь хориотой гудамжинд явж байгаад ямар нэг муу юм боллоо гэхэд Солонгосын засгийн газраас ямар ч нөлөө үзүүлж арга хэмжээ авч чадахгүй гэсэн үг юм.
Дүрийн танилцуулга:
YOU ARE READING
/Дууссан/ # Хориотой гудамж #
FanfictionТа өмнө нь хориотой гудамжны талаар сонсож байсан уу??? үгүй бол танд гэж зөвлөхөд тэр гудамжинд хэзээ ч бүү хөл тавь хууль огт үйлчилдэггүй цорын ганц газар. Тэнд наад захын энгийн хууль дүрэм ч үйлчилдэггүй. . . Тэр бол өөр ертөнц . . .Таны төсөө...