Ep-2

6.7K 517 41
                                    

Чэн: Яагаад хариулахгүй байгаа юм чи эзнийхээ хэлсэн үгийг мартчихсан юм уу? надад таалагдахгүй бол чамайг ална гэсэн чиний амь миний гарт байхад надад таалагдах гэж хичээх ёстой юм биш үү гэсээр над уруу дээрээс доош доороос дээш гүйлгэн харж дарс шимэн суусаар...

Надад угаасаа энэ аймшигтай амьдралаас илүү үхэл нь дээр мэт санагдаж байсан тул

Би:........... намайг алаад өгөөч гээд хэлчихлээ.

Чэн ёжтой инээгээд: Хэн нэгэн амьдралаас уйдсан бололтой гэвч яагаад 18хан настай жоохон охин амьдрах хүсэлгүй болдог билээ арай шинэ ажлаасаа болоод ийм шийдвэр гаргасан юм биш биз дээ??

Би: Тийм ээ энэ ажлыг яадаг ч байсан би хийхгүй гэж нүүр бардам хэлсэн ч нүдэнд минь нулимс цийлгэнэж байлаа.

Чэн: Биеэ үнэлэх тийм ч муу зүйл биш шүү.... хэр удаан сайн охин байх гэсэн юм бэ мм?? гэсээр над руу ойртож ирээд чихэнд минь ийнхүү шивнэлээ.

 "Ямар ч сайн охины дотор маш муу охин нуугдаж байдаг юм.Чи зүгээр л дотроо байх тэр муу охиныг сэрээгээд үз тэгэх юм бол энэ бүхэн тийм ч муу санагдахгүй магадгүй чамд таалагдах ч юм билүү" гэж ийн хэлээд хүзүүн дээр минь үнсээд гараа дотоож руу минь хийчихлээ.

 Харин би уурлах, айх, өөрийн тавиландаа гутрах, бас анхных болохоор сандрах мэдрэмжүүд бүгд давхцан хамаг биеэ чангалан нүднээс минь тасралтгүй нулимс урссаар байв.

 "Айх хэрэггүй дээ чамд таалагдана "гээд миний даашинзыг тайлчихлаа хэн ч хүрч байгаагүй уруулыг минь хайр найргүй эзэгнэн үнснэ... . үнсэх зуураа гар нь биеэр минь хаа сайгүй тэнүүчлэн хөх, өгзөг, бэлхүүс, нуруу, гуя гээд л гартаа тааралдсан бүхнийг базаж илэн миний эзэн мэт аашилж байлаа.

Би дотроо мянга мянган удаа болиоч битгий...хэн нэгэн надад туслаач гэж гуйх боловч одоо надад туслах хүн нэг ч байхгүй бурхан хүртэл тусалж чадахгүй гэдгийг мэдэж байлаа

Миний хоолой чичрэн нүднээс нулимс урссаар: б...би..битгий гуйж байна би хүсэхгүй байна гэж хэлэхэд

Намайг яг л ухаангүй эсвэл галзуурсан хүн мэт үнсэж байсан Чэн миний саяны үгийг сонсоод шууд намайг өөрөөсөө түлхлээ.

Чэн: Чи хүсэхгүй байвал үүнийг бид хийхгүй ээ. Гэвч чи надтай үүнийг хийгээгүй дээ харамсах болно гээд зэвүүн инээгээд намайг унатал минь мөрлөөд гараад явлаа.

/Дууссан/ # Хориотой гудамж #Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ