Hayatım boyunca göremeyecegim kadar guzel bir elbise kutunun icinden selam veriyordu resmen bana. Morun en guzel tonu kayık yakasıyla o kadar hoş ve zarif duruyordu ki , hemen elime alıp üstüme geçirdim elbiseyi. Ve dizlerime kadar uzanan kalem elbise vucudumu tam anlamiyla sarıyor ve ince belimi ortaya cikartiyordu. Sanki bu elbise uzerime dikilmis gibiydi..Elbiseyi cikartip kisa bir duş aldım. Kremlenip , saclarimi kurutma islemim bittikten sonra , elbiseyi tekrar uzerime gecirdim . Ayaklarimi ten rengi stilettolarimi giyip saclarimi boyundan kibar bi topuzla birlestirdim. Hafif bi goz makyaji ve pembe rujumu sürdüm. Hazırlanmiş elim telefonda suprizin devamini bekliyordum. Kapı çaldı ve kucuk bir kız cocugu elinde bir notla kapida göründü. Notu alıp okudugumda gözler pınarlarımın dolmaya başladığını anladim.
"Beni aşkın varlığına inandıran güzel, günümün , gecemin saatimin her dakikasını anlamlandıran kadın , bana gel"
O kadar genel bi okadar özel notu alıp , kosa kosa aşağı indim . Onu oyle gormeyi tabiki beklemiyordum. Ellerinde koca buket papatyalar .. arabaya yaslanmış bekliyordu. Kafasını kaldırdı ve gözlerinin iciyle güldü bana .. uzakta da olsa hissettm o gercek sıcaklığı.. ruhuma değdi taa oralardan...
Ask ne tuhaf bir duyguymuş . Saniyeler dakikalar saatler bile cok hızlı geçiyormuş sevdiğinin yanında.Sol yanindaki kelekler hic durmadan kanat cirpiyormus ve sen o kanatlari kosulsuz katlaniyormussun.. Ne yaptigimi bilmeden icimden gelerek kostum asik oldugum adama sonunu dusunmeden . Sicak guzel ve samimi gulusuyle karsiladi beni . SIKICA sarildi boynuma , kokusunu icime cektim bende doya doya . Iste o an anlamistim ben kalbim hep orda kalacakti..
Kibarca elindeki cicekleri bana uzatti . Nerden biliyordu ? En cok papatyalari sevdigimi.. papatyalar bana bahari mujdelerdi ve ben bahar mevsimini cok severim . Tabi papatyalari da.. Arabanin kapisini acti ve oturmama yardim etti . Sonra kendi tarafina gecip oturdu. 45 dk lik yol gittikten sonra sehrin epey disina ciktigimizi farkettim . Icim kipir kipir heycanla suprizi bekliyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aslında Varken Yokmuş
RomanceRuhumdaki derin yaranın tek ilacı oyken , onsuzluğa mahkum edilmiş bi kadınım sadece , çaresiz yalnız ve özlem dolu bir aşk hikayesi...