İmkansız

21 0 0
                                    

İlk görüşte aşk' a inanmayanlar cemiyetinde fink atanlardanım bende. Ta ki onu gördüğüm güne kadar.. İçim kelebekler yaşadığına inandığım gündü o gün . O gözleri o elleri o dudakları, o bakışları , sanki benim için yaratılmıştı. İçim pır pır uçuyordu o gün , yeniden doğmuş gibiydim . Sanki ondan önce hiç yaşamamış hiç sevmemiş gibi. Velhasıl kelam aşık olmuştum.
Tanışmalıydım , tanımalıydım onu! En cok hangi rengi sever , hangi yemeği yer? Nelerden hoşlanmaz ? Uğurlu sayısı , uğurlu günü ? Bunların hepsini bilme isteği içimde büyüyordu fakat ben daha adını bile bilmediğim bi insana aşık olmuştum. Herşeye en baştan başlamalıydım.
Tam 5 ay onu araştırdım. Gizemli bi çocuktu , facebook denilen şeyi kullanım amacı içinde kullandığını hiç sanmıyorum. Çünkü o hayatımızın klişesi nereye gittiğimizi ne yediğimizi paylaştığımız sosyal medyada hiç bir check - in bi bildiri yoktu . Etraftan sora sora öğrendiğim kadariyla rent a car ı vardı ve aynı zamanda entürman çalıyordu. Evet 6 ayda öğrendiğim tek şey buydu. Ne güzel değil mi ?
Sonunda bir gün içtiğim sayısız chisvasın etkisiyle facebooktan msj attım. Kısa öz ve net "merhaba" yazdım. Wow çok etkileyici dimi? 😂 , kendimi gerizekalı hissetmemi sağlayan cevap geldi "merhaba" . Hayal kırıklığı yaşadım o an ! Sanki attığım mesaj karşılık olarak gelebilcek cevap varmış gibi bide hayal kırıklığı yaşıyodum. Asıl hayal kırıklarımın ilerde olcağını bilmeden.
Neyse , direk numarasını istedim . Oda verdi ve bir mesaj attım.
" seni tanımıyorum, ama tanımak istiyorum, neyi sevdiğini neyş sevmediğini bilmek istiyorum. Seni sanki yıllardır tanıyorum, öyle hissettiriyosun bana, daha sesini bile duymadım ama hissediyorum ."
Evet evet bir daha asla içki içmeyeceğim. Kesin bilgi!! Ellerim titriyo gelecek cevabı bekliyodum. Bi anda telefonum çalmaya başladı arayan oydu. Açtım ve Kibar bi şekilde , sesimdeki titremenin duyulmamasını umarak " Efendim" dedim.
-İlk önce sesimi duymakla başlayalım ozaman dedi.
Ne cevap vereceğimi bilemeden hağzımdan sadece "sevindim" kelimesi çıktı. Bazen kalbimle beynimin ortak hareket etmediğini düşünüyorum.
Nasılsın dediği zaman iyiyim dedim sen diye sormadan.. Sormadın ama bende iyiyim cevabını alınca beynıme dank etti. Cok hizli girmistim mevzuya , bunlar benden beklenmiycek hareketlerdi halbuki , eminim bizim kizlardan biri gorse kesin saskinliktan kucuk dilini yutardi , cunku ben soguk kalpsiz ve ruhsuz bi insandim . Yada kendimi oyle gostererek , guclu oldugunu sanan biri tam olarak bilemiyorm 🤔 . O gün fazla bisey konusmadik işinden ne okudugundan , hobilerimizden , benim ne okudugumdan konusup iyi geceler dileyip kapattik .
  Ve ben evet ben gizemli kız ben , sevmeyen asik olmayacak olan , hayatindaki tek erkegin babasi olmasini istedigi kadin , hala elindeki telefonun bos ekranina bakip , yuzunde sacma bi tebessumle guluyordum. Askın ne demek oldugunu daha bilmiyordum , ama  suan hissetiklerimi cok sevmistin.
  Ertesi gün telefona gelen bildirim sesiyle gözlerimi açtım. Daha dogrusu acmaya calistm ama sanirim pek basarili olamadm , ve o an o mesaji yollayanin agzina kurekle vurma istegini bastirip , tek gozumle bildirimi gorup ayaga dikilip kendime gelmem ışık hiziydi . Mesaj ondan geliyordu. Telefonu 3 5 denemem den sonra ekran kilidini actigim zaman kendime saglam bi kufur gonderdim . Bir insan tek yasarken neden telefonuna sifre koyarki diye. Mesaji actigim zaman , iste o an gun bana aydı .. ilk defa güne güzel başladıgımı hissettim hemde sabahın 10 unda , ( simdi bana sabahin 10 uda erken mi demeyin , gece icip icip sabah o saatte uyanmanin ne kadar zor oldugunu bilmeyene de yaziklar olsun ) annem gorse kesik gozleri yasarirdi . Cunku o ki beni borekler yapip tepsiyi burnumun dibine sokupta uyandirmaya calisan ama turlu basaramayan insan .
Hic ummazdim bir gunaydin mesajinin beni bu kadar derinden etkileyecegini , gunesin dogusunu anlamlandiracagini , ve en onemlisi bu kadar mutlu olacagimi.. hemen kalktm yuzumu yikayip kendime gelmeye calistim. Fakat dun gece yedigim hurmalar sabah ta boyle midemi tirmaladi . -Gelemedi- hemen en yakin dostum olan alkol sonrasi ilacimi ictim. Ve elime telefonumu alip gunaydin mesajini attim . Napiyorsun nasilsin zirvaliklarindan sonra bulusmak istedigini soyledi. Haliyle adami dun gece sarhos bi kadin aramisti , ve bu kadinin kim oldugunu bilmek istiyordu . Bulusma davetini kabul edip kosa kosa odama gittim . Bir hevesle ne giycegimi ayarlayip odamdaki boy aynasinin karsisina gectim ve o an 24 yillik hayatimda yasadigim en korku dolu sahnelerden birini yasadim . Cunku suan aynada bana bakan kadin tam bir ilk insandi. Ben nerdeyim kendime ne olmus diye soylenirken buldum kendimi .

Aslında Varken YokmuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin