K.M. 3. BÖLÜM

3.8K 108 18
                                    

Medyadaki= Ulaş

KARAN'IN AĞZINDAN

Kesinlikle olamaz...

Ezgi; Levent Soykıran'in kızı Engin Soykıran'in yeğeni olamaz, olsa bile niye burada çalışsın ki 5 sene önce Levet Soykıran  ve ailesi kayıptı bulunamıyordu...
Allahım bu olamaz olmamalı

EZGİ'NİN AĞZINDAN

Eve geldiğimde babam gitmişti. Lara'yı salonda ağlarken buldum elinde babam ile annemin fotoğrafları ile onu öylece görünce dayanamayıp yanına oturdum. Kafasini göğsüme koydum ve ağlamaya başladım yine odada hıçkırıklar ve iç çekişmelerimiz
konuşuyordu. Annemi çok özledim şu an ölüp yanına gitmek istiyorum ama birden aklıma Lara ve babam geliyor kendime engel oluyorum...
Lara ile beraber elimizi yüzümüzü yıkayıp yerimize geri oturduk. Kapının çalışmasıyla ben kapıya yöneldim...
Işık gelmişti içeri gir demeye kalmadı üstüme atladı. Beni öpüp sarıldı sonra Lara'nın yanına oturdu. Ben onun bu haline kıkırdarken bu tip tip bkamaya başladı sonra kendi de durmayıp kahkaha attı...
- "Işık tamam ben yeni işe başladım diye bara gidelim diyorsun da Lara ne olacak daha 17 yaşında ve daha önce hiç gitmedi tereddüt içindeyim" dedim
- "ama nüfus cüzdanın da 18yazıyor gidelim abla nolur "diye yalvarmaya başladı Lara
Doğru Lara 18 yasinda gözüküyor  1999 Aralık 31 doğumlu olduğu için o direk 18 oluyor sırf bu yüzden reşit sayılıyor...
Yavru köpek bakışlarıyla bana bakan ikiliyi kıramadım ve kabul ettim...
Ne giyineceğiz? Diye sorduğumda düşünür gibi yaptılar "buldum" diyerek beni odaya koşuşturmaya başladılar.
Üzerime siyah büstiyen altıma altın sarısı simli bir şort ve budra önü altın sarısı rugan  stilettolarimi giydim beyaz altın işlemeli çantamı aldım. Makyaj olarakta ince bir eyleynır çektim üstüne hafif budra bir far ve hafif pembe bir ruj sürerek makyajımı bitirdim saçımıda salarak aşağıya doğru indim...
Işık ıslık çaldı "Lara nerede" diye sorduğumda "hazırlanıyor" dedi Işık; kot şortu üzerine de beyaz tisort ile kot bir çeket giymişti. Aşağı dogru gelen Lara'ya baktığımda zımbalı kot şort ve kısa kollu boyundan ipli göbeği açık bluz giymişti ayağında sütlü kahve renginde bir ayakkabı  ve kot şapkası ile yakıyordu kimin kardeşi be...
Taksi gelmişti taksiye binip gideceğimiz yerin adresini söyledik sonra ben arkama yaslanarak gecenin o huzur verici karanlığına baktım. Sanki sonsuz huzur ve mutluluktu karanlık...

×××××××××

Barın önüne geldiğimizde taksinin parasını ödeyip aşağı indik. Işık sağ Lara soluma geçerek koluma girdiler. Sonra zıplayarak içeri girdiler ben onların bu haline gülüyordum onlar olmasa ben ne yapardım ki...
Içeri girip boş bir masaya oturduk ceketimi çıkartırken içeri giren Barış Bey ile arkasından gelen öküz beyi gördüm.  Barış bey beni görünce başı ile selam verip karşımızdaki v.i.p masaya oturdular o arada barmen geldi. Ben Işık ile içki alırken Lara'ya vişne  suyu sipariş ettik. Işık' a baktığımda  alttan alttan Barış Bey'e bakıyordu kafami Barış Bey'in masaya çevirdiğimde Karan ile göz göze geldik sanki bişey çözmek ister gibi bakıyordu. Bu arada içecekler gelmişti.
- " hadi Ezgi dans edelim" diyen Işık'a döndüm
- "Bilmem ki..oturalım bence" dedim baris ile karan bey burdayken çekiniyorum
- " nolur hadi ya "
- "tamam hadi kalk..Lara geliyormusun?"
- siz gidin abla ben birazdan gelirim.
-"tamam" diyip piste doğru yürüdük.
Piste giderien barış beyin masasının yanlarından geçeceğimiz aklıma yeni dank etti Lara' ya iki dk dönmem ile çığlık ve bağırış sesi çıktı" dikkat et ve kızım" diye gürleyen barış bey bir yandanda döktüğü icki için özür dildeyen Işık vardi gülmemek için kendimi zor tuttum.
- " ay ben çok özür dile..."demeye kalmadan
-" ya kızım görmüyor musun ? tamam git ya ben hallederim yaptığın işe bak git " diye gürleyen barış bey sinirliydi
Tabi Işık altta kalır mi tabikide hayır
- " görmüyorum var mi? Yanlışlık ile oldu özür diliyoruz ne istiyorsun" diye cırlamaya başladı
-" bi cırlamasan ne dediğini anlıycam  kulağımı sağır ettin" dedi
-" ben mi... cırlıyormuşum asıl sen kendine bak aslan gibi gürlüyon  sonra gelmis  ' sogor oldom ne corloyon'diyorsun kendine bak gerçi senden sağır olmaz sığır olur"dedi ve saçlarını savurarak çıkışa yöneldi..
Bende bizim masaya doğru yöneldim çantaları almak için  Lara bizim halimizi görmüş ki gülmeye başladı. Onu ne zamandir böyle görmüyordum canım benim ya... onu öyle görünce bende gülmeye başladım. Biz dışarı çıkmadan Işık içeri geri geldi noldu simdi. " eglence yeni başlıyor" diyerek beni tutum sürüklemeye başladı. Sahneye geldiğimizde "karaoke yapcaz hatta yapacaksın" dedi ben şaşkınlıkla bir sahneye bir Işık'ta mekik dokurken " kalp kalbe karşı çal abi " dedi şarkı başlayınca bende sahneye çıktım alkış sesleri geldi. Ritmin eşliğinde şarkıyı söylerken erkegin söylemesi gereken yerde biri söylemeye başladı ben arkami dönmem ile çığlık bastım bu Ulaş'ti beni hiç bir zaman yanlız bırakmazdı şimdi yaptığı ufakta olsa yanımdaydı Lara ile aynı degerdeydi Ulaş canim benim  ya beraber şarkıyı söylemeye devam ettik Karan kucağındaki sürtük ile buraya bakıyordu sürtük buna daha  çok sürtününce sertçe öpüşmeye başladılar...
Şarkı bitince sahneden indik. Ulas beni kollarinin arasına alarak sımsıkı sarıldı.
-" nerden çıktın sen yakışıklım" dedim
-"Işık' a sor" diyince şaşkınlıkla ve gülerek Işığa döndüm
Işık ayarlamis herşeyi planlamış ya mükemmel arkadaşlara sahibim ben
Dışarı çıkmak için kapıya yönelmiştik. " siz çıkın ceketimi alıp geliyorum" diyerek oturduğumuz masadan ceketi mi aldım  ve kapıya doğru yürüdüm arkamda nefes hissedince aniden döndüm. Dönmem ile Karan Bey ile burun buruna geldik şaşkınlık ve kızgınlıkla geri adım attacakken beni kendine doğru çekti ve daha çok yakınlaştırdı ben şaşkınlıkla ne yapcagimda kararsız iken kulağıma eğilip fısıldadı " sesi  güzelmiş karanlıkta huzur bulan cadı ama dikkat et karanlıkta kaybolma" dedi ne demekti şimdi bu hem benim karanlıkta huzur bulduğumu nerden biliyordu diye düşünürken  o yürümeye başladı ben donup kaldığım için ses çıkaramamıştım. Şoku atlatınca Ulaş'a mesaj attım.

KARANLIĞIN MELODİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin