1.BÖLÜM:İTALYA

50 4 1
                                    

İtalya' ya daha yeni taşınmıştık.Arkadaşlarımı, hayatımı geriye bırakıp bu ülkeye geldim.Okula başlamak için bugün sınıfımı öğrenmeye gideceğim.Kimseyi tanımıyorum ve utanıyorum.

Teyzem Welly bana seslendi:
"Hadi tatlım seni okula bırakiyim."
"Peki.Beni dönüşte al"dedim.

Arabaya bindim ve ön  koltuğa oturdum hemen kemerimi taktım.15 dakika sonra okula varmıştık.Arabadan inip müdürün kapısına gelince daha adım atamadan biri bana seslendi;

"Hey sen yeni misin?"dedi.
Dönüp hemen baktım ve çok çekici bir çocuk. Affallamadan hemen cevap verdim.
"Evet" dedikten sonra çocuk bana doğru gelmeye başladı.

"Korkuttuysam özür dilerim.Bu arada ben Kewen."
Hemen cevap verdim.
"Hayır,korkutmadın.Ben Ally"
"tanıştığıma memnun oldum Ally."
"Bende memnun oldum Kewen.Ben müdürün odasına gitsem iyi olur."
"tamam." dedi.

Müdürün kapısını çaldım içeriden nazik bir kadın sesi "Gir" dedi. İçeri girdim ve
"Ben kayıt olmuştum.Sınıfımı merak ediyorum."
Kadın: adın nedir? dedi. Bende: "Ally adwer"dedim. Kadın:"11-B" dedi.
Müsaadenizle diyip dışarı çıktım.aman tanrım Kewen beni dışarıda bekliyordu.neden bu kadar heyecanlanmıştım ki? Ona doğru yürüdüm.önüne geldiğimde bana baktı ve "sınıfın ne?" dedi. Bende "11-B" dedim.
Kewen tekrardan bana döndü ve
"bende 11-B" dedi. Nazikçe gülümsedim ve çekinerekten " bana sınıfın yerini gösterebilirmisin rica etsem" dedim aklımı başımdan alacak bir şekilde bana gülümsedi ve " tabiki" diyerek kolunu yürümem için öne attı sınıfa doğru ilerlerken konuşmaya devam etti "Nerden geldin" iç sesim yoldan diye saçmalarken dış sesim mantıklı bir cevap verebilmişti" barcelona'dan geliyorum teyzemle birlikte geldik buraya" hımladı "Ailen niye gelmedi bitek teyzenle mi geldin?" işte can alıcı soruyu sormuştu 1 ay önce ailem araba kazası geçirmiş birtek teyzem sağ kurtulmuştu bizde burda yeni bir hayata başlicaktık omuzuma koyulan elle irkildim Kewen bana bakıyordu" neden birden daldın , yüzün de düştü  " burukca gülümsedim "ailem 1 ay önce araba kazası geçirdi ve sağ kalan tek kişi teyzem bizde yeni bi hayata başlamak için buraya geldik" tam bişey diyecekti sonra vazgeçti biraz düşündü ve birden bana sarıldı içimdeki arsız Ally sırıtırken dışımdaki melek sarılışına karşılık verdi.Geri çekildiğinde "üzgünüm Ally"... Sınıfa girdiğimizde herkes bize bakıyordu.Ben hemen "merhaba arkadaşlar ben Ally" dedim.Kewen hemen arkamda duruyordu.Herkesin ilgi odağıymışım gibi hissediyordum ve öyleydi.Erkekler sırıtırken kızlar sınıfa bir düşman girmiş gibi bakıyorlardı.Bir iki kız hariç.Kewen hemen yanındaki çocuğu kaldırıp benim oturmam için işaret etti.Biraz düşündükten sonra oturdum.İyikide oturmuşum.Hoca sınıfa girdi.Herkes yerine geçti.Bir anda hocayla göz göze geldik beni yanına çağırdı." Yeni geldin galiba" "Evet hocam" "peki nereden geldin?" "Barcelona'dan" "adın ne?" "Ally adwen" "yerine geçebilirsin Ally." Hemen yerime geçtim.Arsiz Ally susar mi hiç? Ne kadar yakışıklı bir hoca.İçimdeki arsız Ally susturup en sevdiğim ders olan matematik dersini dinledim yada çabaladım.Ne kadar şanslı bir kızım ki en sevdiğim derste en yakışıklı bir hoca ve yanımda taş gibi bir çocuk vardı... Okulumun ilk günü böyle geçmişti.Çıkışta Kewenla telefon numaralarımızı aldıktan sonra vedalaştık.Teyzem Welly beni almaya geldi.Arabaya bindikten sonra Kewen'a el sallayıp gittik.Arabada kimse konuşmuyordu biran teyzem: "okulun ilk günü nasıl geçti?" "Güzel geçti" "çıkıştaki o tatlı çocuk kimdi? "Kewen" onun ismini anarken içim kıpır kıpır oldu ister istemez yüzümde bir gülümseme oluştu.Eve geldiğimizde odama koşup üstümü değiştirip telefonu elime aldım.Ekrana baktığımda Kewen bana mesaj atmıştı.Tereddüt bile etmeden hemen açtım "naber prenses?" Aman tanrım o bana prenses demişti. Sıcak bir günde dondurmanın erimesi gibi eriyordum.Aşağıdan teyzemin sesiyle kendime geldim.Koşa koşa mutfağa indim.Yemek hazırdı.Karnımdaki aç kaplanlar yemeği görünce şımardılar. Masaya geçip hızlıca yedim.Yemek mideme öküz gibi oturmuştu.Yerimden kalkacak halim yoktu.Yavaş adımlarla odama çıktım.Aklıma Kewen'a mesaj atmadığım geldi.Telefonu elime alıp cevap yazdım. "İyiyim,senden naber?" Bir dakika bile geçmeden cevap geldi. "İyi" daha uzatmayıp duşa girdim.Çıktığımda yorgun olduğumu hissedip yatağa yatıp yorganı kafama kadar çekip uyudum.

AŞKA TUTULMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin