Hafif bir rüzgar esintisiyle gözümü açtım.Saate baktığımda 08.21 aman tanrım okulun üçüncü günü geç kalmıştım.Teyzem evde yoktu yada ben öyle sanıyordum.Hafifçe yataktan doğruldum lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.Iyy gözlerim şişmişti kendimden iğreniyorum daha fazla aynaya bakmayarak aşağı kata indim gerçekten teyzem evde yoktu.neredeydi bu kadın?? Her neyse akşam zaten bir sürü soru dolaşıyordu kafamda daha fazla takılmadan mutfağa gittim.Leziz bir kahvaltı tepsisi duruyordu biricik teyzem bana hazırlamıştı ve yanında küçük bir not vardı. -Tatlım, o kadar masum uyuyordun ki seni uyandırmaya kıyamadım.Bu kahvaltı sana küçük hediyem- off bu kadını çok seviyorum.Biraz daha beklersem açlıktan bayılacağım sandalyeye oturup bir güzel afiyetle yedim.Ellerine sağlık teyzecim.Salona geçip tam televizyonu açacaktım ki kapı çaldı.Koşa koşa kapıyı açtım bana kargo gelmişti, kağıdı imzalatıp kargocu gitti.Bende elimdeki bu büyük kutunun içindekini çok merak ediyordum. İçeri girip alelacele kutuyu açtım aman tanrım içinden bir tulum çıkmıştı ve bir kutu daha... Diğer kutuyuda açtığımda birde ne göreyim muhteşem bir topuklu ayakkabı ve bir çanta.
bunları bana kim almıştııı? Ve en merak ettiğim bir şey daha çıktı birrr not --" saat 14.20 hazır ol" KEWEN. Ne!! Sanki Gözlerim yerinden çıkmıştı. Niye bunu bana gönderdiki?? Kewen'ı arayacağım sırada telefonuma mesaj geldi.--"sakın soru sorma notta yazanı uygula" KEWEN. Ben şok etkisine girmişken bir mesaj daha geldi --"Şoka girmene gerek yok herşey gerçek. Hazırlan!" KEWEN. Bir an durdum bu çocuk beni mi izliyordu. Ayy eğer izliyorsa benim bu çirkin halimi görmüştür.:(( elbiseyi üstüme giydiğimde daha bir beğendim. Her şey tamdı fakat Kewen eksikti.saat 13.40. Makyaj masasına geçip çok abartılı bir makyaj yapmadım. Nede olsa nereye gideceğimizi bilmiyordum. Bir an kapının önünden korna sesi geldi camdan baktığımda arabanın kaputunun önünde yakışıklı bir Kewen oturuyor ona öyle bakarken birden fark ettim ki Kewen bana bakıyordu. İçeri kaçtım ama ne yazık ki beni görmüştü. Rezil olmustum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA TUTULMAK
Romance17 yaşındaki kızın ailesi öldükten sonra hayatının değişmesi ve yeni tanıştığı arkadaşına aşık olması Peki işler yolunda gidebilecek mi??