Tatlım, saat sencede geç olmadı mı? Hadi artık eve gel"
"Tamam" dedikten sonra kapattım. Kewen, ben teyzemle konuşurken hesabı ödemiş. Hızlıca restauranttan çıktık. Bu sefer ön koltuğa oturdum. Geçmesem olmazdı. İkimizde emniyet kemerimizi taktıktan sonra yola çıktık. Eli vitesin üstündeydi içimdeki arsız Ally'e uyup onun elini tuttum. Oda benimkini. Zaman ne çabuk geçmişti. Eve geldiğimizi bile anlamamıştım. Bu çocuk benim aklımı başımdan alıyordu. Arabadan inip el sallayıp eve girdim. Oda gitti. Teyzem beni yanına çağırdı. "Bakıyorum birileri sevgili yapmış" utancımdan yanaklarım al al oldu. Odama geçip tüm günümü düşündüm Kewenla o dansımız, bana çıkma teklifi edişi gözümden bir an bile gitmiyordu. Bir anda suratım düştü ailem öleli 1 ay olmuştu ve ben sanki hiç bir şey olmamış gibi hayatıma devam ediyordum içimi en çok acıtan da bu zaten. Gözümden bir damla yaş aktı ardından devam ettiler. Bu sefer kendimi tutmadım hayatın akışına bırakıp göz yaşlarımın süzülmesini izledim. Hafif bir üşüme geldikten sonra yorgana iyice sokuldum ve gözlerimi kapattım. Sabah alarmın sesiyle uyandım bugün okulda Kewenla yani sevgilimle olacaktım onu şimdiden özledim acaba bugün okula gelecekmiydi? Daha bu soruları düşünmeden hazırlanmaya koyuldum.Yırtık boyfriend ve üstüne önünü bağladığım beyaz bir tişört altıma spor ayakkabı.
Okula doğru yürürken arkamdaki korna sesiyle yerimden sıçradım araba yanıma yanaştığında camı açıp "atla prenses" Aman tanrım bu Kewendı ilk mesajındaki gibi prenses demişti bana... hemen ön koltuğa kuruldum. Okula geldiğimizde Kewen'ın eski sevgilisi adı lüzumsuz olan bize tip tip bakıyordu Kewen ise aldırış etmeden yürümeye devam etti. Sınıfa girdiğimizde Kewen'ın arkadaşı Lucas yanımıza geldi. Kewen'ın kulağına bir şeyler söyledi ve gülümseyerek bana baktı. Kewenda gülümseyerek bana baktı. Ne bakıyorsunuz dediğimde ikiside haince güldü. Kewen Lucas'a gitmesi için parmağıyla işaret etti. Lucas gülerek uzaklaştı Kewen'a döndüğümde "ne dedi sana"
"Hiççç havadan sudan"
"beni böyle geçiştireceğini sanıyorsan yanılıyorsun yakışıklı"
Oda sessizce güldü tabi ben dururmuyum bende güldüm şunu söylemeyi unuttum oda çok yakışıklı olmuştu.Lacivert desenli bir gömlek altına siyah kot pantolon.
Ben bunları düşünürken hoca sinirli bir şekilde sınıfa girdi Kewen ve Kerry çabuk odama gelin dedi...
Neden çağırmıştı hem de o pis lüzumsuz kızla beraber....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA TUTULMAK
Romantik17 yaşındaki kızın ailesi öldükten sonra hayatının değişmesi ve yeni tanıştığı arkadaşına aşık olması Peki işler yolunda gidebilecek mi??