4.BÖLÜM:TUTKU

38 4 0
                                    

Teyzemi arayıp Kewenla birlikte dışarı çıkacağımı söyleyip dışarı çıktım. Kewen görüş alanıma girmişti tabi bende onun. Bana öyle bakıyordu ki onu öpmek istiyordum. Ama onunla sadece arkadaştık. Biraz ilerledikten sonra Kewen'ın önüne geldiğimde bana sarıldı ve hafifçe gülümsedi. Ben onun gülümsemesine karşılık vermedim çünkü dünkü tavırları beni gerçekten kırmıştı. Ön koltuğa oturmam için işaret etti ama ben arka koltuğa geçtim tabi bu onu pek rahatsız etmiş ki suratından düşen bin parça... içimden kahkaha attım nede olsa onu böyle görmek beni mutlu etmişti. Arabada kimse konuşmuyordu bu sessizliği bozup "Nereye gidiyoruz" oda bana dönerek "gidince görürsün" dedi. Ne mantıklı bir cevap. Yüzümü cama dönüp dışarıyı seyrettim. Gittikçe uzaklaşıyorduk. İtalya'ya yeni taşındığımız için buraları pek bilmiyorum. Bu çocuk beni nereye götürüyordu?? Yarım saat sonra şık bir restaurant'a gelmiştik. Önce kendi indi sonra benim kapımı açtı. Ne nazik bir çocuk♡ indiğimde koluna girmem için işaret etti bende büyük bir zevkle koluna girdim. Yerde kırmızı halı seriliydi ama benim için değildi. İçeri girdiğimizde garsonlar bizi bir masaya götürdü. Etrafta pek kimse yoktu. Masa çok şık hazırlanmıştı tabi etrafta öyle.

Kewen oturacağım sırada sandalyemi tutup oturunca hafifçe öne ittirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kewen oturacağım sırada sandalyemi tutup oturunca hafifçe öne ittirdi. Kendide karşıma oturdu. Yemekler masamıza geliyordu bizden hala ses çıkmıyordu. Bu sefer bu sessizliği bir kemancı bozmuştu. Neee kemancı da mı ayarlamıştı. Bu çocuk çok romantik. Ben kemana odaklandığım sırada Kewen ayağa kalkıp dansa davet etti. Onu kıramazdım sonuçta o kadar hazırlık yapmıştı ama ben dans etmeyi bilmiyorum ki... kendimi onun hareketlerine bütünleştirerek dans ettim ve dans ediyordum. Kemancı şarkıyı bitirdiğinde bizde masaya oturduk. İkimizinde karnı aç olduğu için hemen yemeğe yöneldik. Yemeğimiz bittiğinde Kewen konuşmaya başladı.
"Ally, okulun ilk günü seni gördüğümde aşık oldum fakat benim sevgilim vardı" aklımdan son cümlesi geçti sevgilim vardı, sevgilim vardı... konuşmaya devam etti
"Okulun ikinci günü ondan ayrıldım hem ayrılmaya sebep arıyordum... Ben seni seviyorum. BENİMLE ÇIKAR MISIN?" şu an şoktaydım bana çıkma teklifi etmişti. İçimdeki arsız Ally cevap olarak "merdivense evet" dışımdaki melek cevap verebilmişti.
"Evet ama Kewen eski sevgilini bıraktığın gibi benide bırakma. Ben bir kere o duyguyu yaşadım bir daha yaşamak istemiyorum..." konuşmamı keserek
"Sen benimsin. Ben benim olana sahip çıkarım. Onu harcayıp bırakmam." İçimden bir ohh çektim bu çocuktan acayip güven duygusu alıyorum. Bana gelip sarıldı bende karşılık verip daha sıkı sarıldım. Çekildiğimiz de yanağına küçük bir öpücük kondurdum. Onunda hoşuna gitmişti. Bu ânımız teyzemin aramasıyla bozuldu. Açtığımda..

AŞKA TUTULMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin