Hayat Dünyayı terk Etti

31 5 0
                                    

OKUL ÇIKIŞI 

Okul çıkışı ben Yiğithan,Arda hep beraber gidiyorduk evlere doğru küçük bir caddeden geçiyorduk,Arda elimi tuttu,o anda aklıma sınıftaki Deniz adındaki çocuk geldi.Çocuk komik eğlenceli biriydi.Aniden Arda'nın eli elimden kaydı ona bakıp ne olduğunu anlamaya çalıştım meğerse evin önüne gelmişiz ondan elimi bırakmış.Ben eve doğru yürüyordum.Eve vardığımda çantamı fırlattım ve Cuma gününün bitişini kutladım elimi yerde duran mp3' e uzattım aldığım gibi rastgele bir şarkı çıktı "Black Widow" Şarkıya ölesiye hayrandım.Birden kalkıp oynamak geldi içimden ve ben içimden gelenleri yaparım,saçlarımı savura savura,döne döne,zıplıya zıplıya oynuyordum.Şarkıya eşlik ediyordum.Taki öbür şarkıya geçene kadar.O an yüzümde "F*ck You Bitch" ifademi takındım ve bitkin bir halde yatağıma geçtim.Sonra eski telefonumu aldım ve messengere girdim.Sinem'e küfredip çıktım.Tam o sırada annem odaya girdi.

-Kızım.İyi misin? 

ben cevap vermeden sahte bir gülüş attım yüzüme, kafamı "Evet" şeklinde salladım.Annem hızlıca odadan çıktı annem çıkınca kendimi yatağa fırlattım.Üstümde hala okul formalarım vardı.Ben direk üstümdekileri sıyırıp attım pijamalarımı aldım üstüme geçiştirdim.

HAFTA SONU 

Kalktığım gibi Giyindim çünkü bu gün annemler ile markete gidecektik..Gittik ben her zaman yaptığım gibi annemlerden ayrı gezdim sonra onları buldum alışverişi bitirmişlerdi.Koşar adım çıktık saat 6 olurken neden akşama misafirlerimiz vardı.Gelmelerine 1 saat vardı arabaya doluşturduk hemen aldıklarımızı.Babam arabayı çalıştırdı bi 20 dakikada evde olmuştuk.Tam parkın önünden geçerken parkta Burak Can,Arda,Sinem'i gördüm.Ev park'ın karşısındaydı.Eve vardığımızda anneme sordum çıkabilir miyim diye misafirler olduğundan hayır dedi iyice sinirim bozuldu.Akşam misafirler gelince odama çekildim telefonumu aldım elime "Burak Can Asal'dan 21 mesaj" 'Oha bu bana 1 mesaj atmazdı,noldu ki acaba'

-Tilki Can noldu kanka?

-Kanka üzülcen ama söylemek zorundayım

-Ben mi üzülcem hgxhvfvd 

-Kanka sandığın gibi değil Sinem ile alakalı 

-Ben napıcam o malı kanka 

-Kanka onlar Arda ile çıkıyorlar.BU gün başladılar 

-ama biz ayrılmadık ki 

-WTF! Şaka yapma be kanka 

-Yemin ederim kanka daha bu gün konuştuk

Ben ağlamaklı gözlerim,Arda'yı hala seven kalbim ile ne yapacağımı bilemezken.Telefonum Titredi Sinem'den bir mesaj... Açıp okumak istemedim.Yılbaşı geliyordu yeni yıla Arda ile girecektik ki o beni böyle bir şekilde terk etti.. Ben bunları düşünürken uyumuşum...





Çetenin Eski ÜyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin