1.BÖLÜM

47 8 3
                                    

Her zamanki gibi öğlene kadar yattım. Uykudan kalkamamak, kalkıpta yataktan çıkamamaktı benimkisi .Her genç kız gibi yatakta bir süre tavana baktım ,tavana günaydın dedikten sonra telefonumu elime aldım. İnterneti açtım ve sonra bir süre instagram'da dolaşmaya başladım.  Bir kaç fotoğraf beğendikten sonra beğeniler arasında ona denk geldim. İlk başta motorcu olduğu için egolu olmalıydı etrafından kız eksik olmazdı diye düşündüm okadar takipçisi yoktu aslında ama yinede merak edip takip isteği attım .Profiline baktıktan sonra takibi bırakıcaktım yani şuan ki planım öyleydi. Onun hakkında bir sürü şeyi kafamda kurduktan sonra düşünmeyi bıraktım ve gezinmeye devam ettim . O sırada odaya babam girmişti, kalkıp kalkmadığımı kontrol etmek için sonuçta cumartesiydi ve çalışmıyordu. uyanık olduğumu görünce kahvaltı hazırlayabileceğimizi sordu bende tamam diyip zorda olsa yatağımdan kalktım. telefonumun internetini kapatıp yastığımın altına koydum ve lavoba'ya gidip elimi yüzümü yıkadım .daha sonra değişik kokuların geldiği kolidorun sonundaki mutfağa yöneldim .babam çoktan çayı demlemiş ve krep yapmıştı ben yataktan kalıp kendime gelesiye kadar  kahvaltı çoktan hazırdı .aslında sevinmiştim ben uğraşmıyacaktım ve kahvaltı sonu bana kalacağı için birazda sıkılmıştım ama mecburdum. Bir hizmetçimiz yoktu odaya kahvaltı getirebilecek yada bulaşıkları toplayıp evi süpürecek. kahvaltı yaptıktan sonra mutfağı toplayıp dağınık odanın içerisine geri dönüp bir hışımla yatağa sırt üstü yattım yastığın altında olan telefonumu alıp gelen bildirimlere baktım .

BİR EYLÜL MESELESİ'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin