Глава 12

1.3K 147 24
                                    

ЧАКАНОТО РЕВЮ, ХОРА!!
Очаквам коментари
И не е някоя първоаприлска шега, че качвам 😂

Гледна точка Кендал

Всички модели излезнахме за последно на модния подиум и се насъбрахме около Хелън Лий.

-Щастлива съм, че аз и целият ми екип събрахме толкова много хора. Всички вие се включихте в благотворителната кампания и помогнахте на жени болни от рак на гърдата, защото заради тази коварна болест, десетки майки и дъщери умират ежедневно. Доказахте, че доброто все още съществува на този свят!

Тя си пое въздух:

-Позволявам си да се обърна лично към господин Хари Стайлс - потръпнах при споменаването на името му и обърнах глава към него. Погледът му беше насочен към мен и се усмихна, но най-вероятно просто е гледал към Хелън Лий, защото тя стоеше пред мен - който прекъсна турнето си с известната му банда, за да дойде тук и да подкрепи нежния пол.

Последва вълна от аплодисменти, а Хари се усмихна и кимна с глава. Нямаше да съм аз, ако не затаих дъх, когато отметна дългите си къдрици назад.

-Отново благодаря на всички! - Хелън събра ръцете си до устата и изпрати въздушна целувка, сетне се завъртя и се върна по подиума с елегантна походка, следвана от моделите.

Когато вече бях скрита от погледите на дошлите хора, издишах, събух неудобните токчета и разтърках ходилата си:

-След толкова труд мисля, че заслужавам поне бургер. - казах на себе си и духнах един кичур коса, който бе паднал върху лицето ми.

-Кендал!

Обърнах се и видях Кара. Тя бе една от най-усъвършенствалите се модели тук, ревю като това на Хелън Лий е нищо сравнение с подиумите, по които е вървяла. Беше разтворила ръцете си за прегръдка и аз веднага отвърнах на жеста й.

-Невероятна си. - изписка тя и огледа белият гащеризон без презрамки, който носех.

-Шегуваш ли се, погледни себе си! - и ахнах пред дългата й рокля, покрита с бели и черни пайети. Разкрояваше се на доста лично място и имаше дори достъп за виждане на една част, но това нея изобщо не я притесняваше.

-Знам, нали?! - засмя се и за секунда я погледнах с отворена уста и неразбран поглед - За публиката има кетъринг и напитки и чух, че и моделите могат да се качат горе и да се присъединят към компанията.

MessengerTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang