Święta - te słowo kojarzy nam się ze szczęściem i radością, niektórym nawet z prezentami. Jednak historia, którą wam opowiem nie należy do szczęśliwych, szczególnie dla pewnej pary z Paryża.
Chat Noir i LadyBlanc - paryscy superbohaterowie, ratujący Paryż przed Władcą Ciem i jego akumami. Pomagają im w tym: Ladybug, Volpina, Bee, Turtle oraz Chat Gris ale skupmy się na tej dwójce.
Adrien poważnie pokłuci się z Blanką, przez co ona ucieknie z ich bazy. Chat zacznie jej szukać, ale przeszkodzą mu w tym mróz i śnieżyca panujące tej nocy. Jednak chłopak nie rezygnuje z poszukiwań. Blanka skutecznie się przed nim ukrywa. Chat w końcu nie wytrzymuje i upada pod ogromną choinką. Przysypuje go śnieg, chłopak powoli zamarza. Bohatera znajduje przechodząca tamtędy rodzina Agrestów. Aurore dzwoni na pogotowie, ale ostatecznie sami zabierają go do szpitala. LadyBlanc dowiaduje się o tym...
Co stanie się dalej, przeczytajcie sami.
**********
Jakby ktoś nie wiedział:
LadyBlanc - Blanka, dziewczyna Adriena, posiada miraculum Białego Kota.
Chat Noir - Adrien, chłopak Blanki, posiada miraculum Czarnego Kota.
Ladybug - Marinette, dziewczyna Felixa, posiada miraculum Biedronki.
Volpina - Alya, dziewczyna Nino, posiada miraculum Lisa.
Turtle - Nino, chłopak Aly, posiada miraculum Żółwia.
Bee - Chloe posiada miraculum Pszczoły.
Chat Gris - Felix, chłopak Marinette, posiada skopiowane od Chata Noira miraculum Szarego Kota.
**********
Także ten, komentujcie!!!
CZYTASZ
Miraculous - Pire Noël (moja wersja)
RomanceKrótka, kilku rozdziałowa książka, pisana na bazie mojego snu. Reszta jest opisana w prologu ;)