YENİ EV

522 15 0
                                    

Uyandığımda saat sabah 6:00 dı odamdan çıkıp mutfağa doğru ilerledim ve bir kahve yaptım ve dolaptan bir poşet kan torbası kaptım ve hemen içtim.Gerçekten bu iyi gelmişti.Daha sonra televizyonun karşısına geçip izlemeye başladım...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
+Ah..ne olur beni bırakma john..sensiz yapamam,yaşayamam...
-Anlasana bırak artık peşimi istemiyorum seni...
+Peki bana neden yalan söyledin kandırdın beni..
Bana niye yalan söyledin,sensiz yaşayamam üff baydı,şahsen ben biri için ölüp biteceğimi yada sensiz yaşayamam diyeceğimi hiç zannetmiyorum ve şuana kadar da hiç aşık olmadım.
Tam filmi izlerken annem geldi ve "ne yapıyorsun tatlım?"dedi ve bende gülümsedim."iyiyim annecim saat kaçta gidicektim ben?
Dedim."bir saat sonra yola çıkman gerekiyor istersen hazırlanmaya başla?".
"Olur"dedim ve odama doğru yol aldım aslında biraz heyecanlanmıştım yeni bir okula giderken kim heyecanlanmazki?özellikle vampirlerin bulunduğu bir okula ilk defa gidecektim...
***************************
Hemen dolabımdan giyeceğim şeyleri seçip giyindim ve hafif ama güzel bir makyaj yaptım.Şimdi planım önce okulun oralardan bir ev tutacaktım daha sonra biraz alışveriş yapacaktım yani sonçta benimde bir kurt tarafım var değilmi?Ama çok şey almayacaktım çünkü genellikle kan ile beslendiğim için bu arada babam benim için dolabındaki bütün kanları bana verecekti sonuçta o biryerlerden bulur yani.Daha sonra eve gelip dinlenecektim...Evet günlük planımıda gözden geçirdiğime göre artık hazırım bavullarımı alıp aşağı annemlerin yanına indim annemlerle vedalştıktan sonra arabama bavullarımı yerleştirip arabama bindim annemlere el salladım ve oradan uzaklaştım...
×××××××××××××××××××××××××
Okula geldim ve danışmadan okul kıyafetlerimi aldım pelerinim siyah ve siyah dar bir pantolon ve siyah bir gömlek güzeldi...
Kıyafetlerimi aldıktan sonra kiralık müstakil evler bakmaya başladım..
Bir ev bulduktan sonra sahibi ile konuşup anlaştım ve kiraladım sonra eve girip kendime bir oda seçip bavullarımı dolaba yerleştirdim.Aşagı inip kanları da dolaba yerleştirdim birtanesini de içtim.

VAMPİR OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin