One more desire.

734 86 22
                                    

Н.г.т

Джимин се насочи към бара, решен да докаже на бившия си шеф, че греши в преценката си за него. С всяка крачка ставаше все по-несигурен, но въпреки това достигна до крайната си дестинация.

Погледът му попадна на русокосия, застанал в гръб барман, който сръчно приготвяше някакъв коктейл. Рижавокосото момче прехапа нервно устна и обърна глава, хвърляйки бегъл поглед към Йонги, който за отрицателно време си беше намерил компания и се усмихваше самодоволно. Джимин стисна зъби и без да показва разяждащата го ревност, мина зад бара, опирайки лакти върху полирания, черен плот. 

-Пич забранено е да...- раздразнението на рускосото момче на не повече от двадесет и една моментално се стопи и той пристъпи напред, увивайки ръката си около талията му.

- Надявам се, че не е проблем да ти правя компания. -Джимин огледа красавеца пред него и прехапа устна.

Имаше стегнато и много добре оформено тяло, осеяно с татуировки, които си личаха през прозиращия, бял плат на потника му. Кожените панталони, прилепнали по дългите му крака очертаваха  всяка една, малка подробност, включително и масивното му мъжество.

Чим сметна жестът му за дързък, но въпреки това не се отдръпна. Впери поглед в лицето му и остана искрено изненадан от прекрасните черти, кехлибарени очи, изваяните скули и плътни с цвят на праскова устни.

-Как се казваш, сладурче?- дрезгавият глас на момчето го накара да подскочи леко.

-П-парк Джимин...ами ти?

Барманът се засмя, показвайки дълбоката си тръпчинка, което накара рижавокоското да я докосне.
"Кожата на лицето му е мека и гладка, но не може да се равнява с тази на Йонги." -Джимин се намръщи при глупавото си сравнение и разтърси глава.

-Ким Джонгхюн, но накратко Джонг. Е, какво прави сладко зайче като теб на такова място?

Чим се изчерви още повече и засрамено сведе поглед.

-Дойдох с приятели.

- Да и? Не ми казваш всичко.

-Не. Да...ами бившият ми шеф обеща да ме върне на работа ако  те сваля и...

Смехът на Джонг се увеличи и той придърпа рижавокоското по- близо.

-В такъв случай..съм съгласен да съдействам. Все пак е за добра кауза, а и ти си секси. Сигурно го чуваш всеки ден.

Office Lovers|YoonMin|Where stories live. Discover now