Harry
Celou noc jsem nemohl spát. Pořád jsem se jen převaloval ve zmačkaných peřinách. Tohle jsem opravdu posral! Neměl jsem na toho drobečka hned tak vyvalit jak to má proboha rád.Praštím se rukou do čela a vstanu z postele. Je sice teprve šest hodin a pacienti mi chodí až od devíti, ale já už stejně neusnu.
Vlezu si do sprchy a pustím na sebe proud osvěžující vody, aby mě to trošku zase nakoplo na nový den. Mé myšlenky ale pořád neopouští Louis. Musím odpoledne zavolat paní Tomlinsonové a nějak se s ní domluvit na další schůzce s tím drobečkem. Jen doufám, že Louis své matce hned nevylíčil, co jsem mu řekl, ale vzhledem k tomu, že se svou matkou nemá až tak dobrý vztah, jak typuji podle důvodu těchlech našich schůzek, tak soudím, že jí nic neprozradil.
Musím se mu omluvit a nějak vysvětlit, že jsem to tak nemyslel... Když ten pohled na něj... nemohl jsem normálně uvažovat. Byl tak maličký a tak nevině se díval. Ty jeho krásně lesklé modré oči se mi vryly do paměti.
Ale se svými pacienty nikdy nespím! A ani po nich nikdy netoužím! A už vůbec ne, po takových mladých klucích, jako je právě Louis! Musím se mu omluvit a snad bude ke mě nadále chtít chodit. Je mi ho líto a to toho ani pořádně moc nevím...
Chci mu pomoct...Louis
U snídaně mi má potřeštěná matka sdělila, že si její sestra Anne zlomila nohu a nemá se o ni kdo postarat. Nemá manžela, jen dceru Gemmu. Ale vzhledem k tomu, že se blíží květen, tak Gemma, moje oblíbená sestřenice, se pilně učí na maturitní zkoušku. Z toho všeho vyplývá to, že matka a já jedeme na pár dní do Holmes Chapel pomoct tetě Anne, kterou už jsem více jak rok neviděl.Moje matka a teta Anne mají spolu zvláštní vztah, který upřímně řečeno nechápu. Když se Anne něco stalo, tak matka hned bez váhání zabalí kufry a jede jí na pomoct. Tak je to i obráceně. Když se od nás odstěhoval můj otec, tak Anne přijela sem a pomohla matce se s tím aspoň trošku srovnat... i když od té doby už není všechno jako když jsme byli celá rodina po hromadě.
Ale přesto se s tetou a Gemmou výdáme strašně málo. Mám pocit, jakoby mezi mou matkou a Anne něco pořád stálo. Jednou jsem se matky dokonce i zeptal, jestli se něco mezi nimi nestalo, ale matka mě odbyla tím, ať neotravuji a hledím si svých věcí.
Je pátek, takže matka usoudila, že vyrazíme hned po snídani a nemusím do školy. Měl jsem strašnou radost, když mi tu zprávu matka u snídaně pověděla. Objal jsem ji a vyběhl schody do patra našeho domu a hned si začal balit věci.
Je deset hodin ráno a my nasedáme do auta. Jsem šťastný. Alespoň si na pár dní odpočinu od školy a od Stanové partičky, ale o tom zase někdy jindy... Začali se mi klížit oči...
...
Hi👐 Banánci🍌 a Mrkvičky!Omlouvám se za nudnější kapitolu, ale jinak to nešlo 😅.
Jak jste asi pochopily, tak Harry s Louisem jsou tak trochu příbuzní!? - nechte se překvapit😯😜
A doufám, že nikdo nezapomněl, že je 1.2. a Harry má narozeniny!!!🎂🎈🎁🎉🎇🎊
- Marri
ČTEŠ
They don't know about us!? (Larry Stylinson)
FanfictionLouis je 14- ti letý kluk, který se ve škole potýká se šikanou kvůli jeho výšce, ženské postavě a zadku. Jeho mamka mu domluví schůzky u psychologa, jak kvůli depresi, tak i šikaně, protože nechce dopustit, aby její syn byl gay. Jenže co se stane, k...