Čo som to spravil? Prečo som to spravil? Ja som vedel, že si nemám nič dávať pred doučovaním s ňou...ale teraz ju tu mám, zdrogovanú a pripútanú k posteli...a začínam ľutovať, čo keď si jej sympatie len nahováram? Predsa som jej učiteľ...ja ju nechcem znásilniť.
"Čo sa to deje?" povedala Leila keď sa prebudila v mojej posteli.
Musel som sa držať plánu, už nebolo cesty späť.
"Tvoje túžby sa stávajú realitou...nepopieraj to, ja viem, že to chceš."
"Kde to som?" Leila sa začala mykať a ja som začal ľutovať.
"Je to v poriadku, sme u mňa doma, doučujem ťa španielčinu, no se preocupe."
"Ja ti nerozumiem..."
"Slová sú zbytočné", videl som, že Leila začína byť pokojnejšia, pochopil som, že to možno nebol až taký zlý nápad. Sadol som si na posteľ vedľa nej a hneď som si všimol, že sa vôbec nebráni. Práve naopak. Začínal som byť rád, že som si nachystal bičík. Začal som ju hladiť po pecho a všetky chĺpky na jej tele sa zježili, cítil som, že sa jej to páči. Prešla nami úplná elektrina.
"Páči sa ti to babygirl?"
"Sí papi" povedala Leila ako MOJE poslušné dievčatko.
"Sprav papimu dobre" povedal som a rozopol som si nohavice. Natisol som sa na ňu, keďže bola stále spútaná a sledoval som, ako moja anakonda mizne v jej malých dievčenských ústach. Dusil som ju svojim falom a nesmierne ma to vzrušovalo. Párkrát som zavzdychal, nemohol som si pomôcť, ale nechcel som to preháňať, aby neprestávala. A potom to prišlo, prehol som sa ako luk a spravil som sa jej hlboko do úst. Slovami nedokážem opísať ako dobre mi robila, ako dokonalo som sa cítil.
"Oh áno bebita, išlo ti to skvelo, šikovné papiho dievčatko" povedal som keď skončila.
"Aiiii papi" odvetila Leila a ja som si myslel, že už nikdy nepríde úžasnejší moment. Nikdy som si nič neužíval tak intenzívne.
"Tak dnešné doučovanie bolo skvelé, čo? Ale stále si veľmi, veľmi neposlušné dievčatko, budeme si to musiet ešte zopakovať, budem ťa musieť naučiť ako sa máš správať" povedal som popritom čo som ju odpútaval. Leila si obzerala svoje pútami otlačené zápästia a keď si všimla, že na kľúčnej kosti má moje spermy, utrela si ich prstom a zlízla ich zo seba, pričom zo mňa nespúšťala oči a provokatívne sa usmievala.
"Veľmi nezbedná..." povedal som nakoniec.
YOU ARE READING
Sombréro vášne
Teen Fiction15+ "Leila, ty máš také zlé známky!!! Ak dostaneš ďalšiu štvorku tak si ma nepraj! A vypadni sa učiť lebo dobré známky bez učenia nedosiahneš!" "Ale dobre mami, jasné, idem sa učiť, bez učenia dobré známky nedosiahnem..."