6. Nečakaná písomka

1.6K 20 7
                                    

Na druhý deň pred hodinou španielčiny sa ma pýtala spolužiačka Kylie či som sa niečo učila na dnešnú písomku. 

"Prosím? Aká písomka?"

"No však zo špániny..." 

"WTF??? Písomka?" spanikárila som a začala som listovať v zošite, nemala som ani potuchy, čo sa vlastne preberá. 

"Veď sa mu ospravedlň, že nie si naučená...raz za polrok to odpúšťa každému a okrem toho, teba stále nadržiava" povedala Kylie. 

Zazvonilo a Juanito hneď rozdal papiere. 

"Pán učiteľ...prepáčte ale ja som sa nestihla na dnešok pripraviť..."

"Hmm to je v poriadku Leila, veď vieš, že raz za polrok je to odpustiteľné a viem, že včerajšok bol pre teba príliš náročný..." povedal Juanito pred celou triedou a usmieval sa na mňa, nikto v triede to nechápal, ale my sme veľmi dobre rozumeli, o čo tu ide. 

"Po hodine sa za mnou zastav a dohodneme sa na náhradnom termíne písomky." 

"Dobre, ďakujem..." povedala som.

Po hodine som teda šla za Juanitom do kabinetu a spýtala sa ho na ten náhradný termín.

"Náhradný termín je hneď teraz" povedal.

"Prosím?" nechápala som to.

"Ale Leila..veď vieš o čom hovorím" povedal Juanito a podišiel bližšie ku mne. Bola som z neho úplne hotová, v nohavičkách som mala vodopády. Juanito sa približoval stále viac a chytil ma za zadok. Držal ho pevne a po chvíli ho stlačil. Nečakala som to a tak som mierne podskočila, čo ho úplne rozpálilo a využil to ako príležitosť začať ma bozkávať. Moje sliny sa miesili s tými jeho. Bol taký nežný a zároveň dravý. Cítila som, ako veľmi ma chce. A hoci som sa snažila ubrániť svojim túžbam, chcela som ho tiež. Chcela som ho tak veľmi...

Po chvíli bozkávania a ohmatávania zadku som sa neudržala a ruku som premiestnila medzi jeho nohy. Cítila som, že jeho falo sa vzpriamil. 

"Uuuh takže ty ma chceš provokovať?"

Usmiala som sa a provokovala som ho ďalej. Rozopla som mu rifle a kľakla som si. Von a dnu, von a dnu, von a dnu...
Juanito zavzdychal ako zviera a chytil mi vlasy. Ťahal ma za vlasy a kričal. "Oh áno bebita, dobré dievčatko, urob papimu dobre!" Veľmi ma to vzrušovalo, prestala som ho fajčiť, začala som sa vyzliekať a dotýkať sa svojej el coño. Papi ma hneď zastavil a nahnevane mi schmatol ruku. 

"Teba sa môžem dotýkať iba ja! Dobré dievčatká sa nerobia samé! Čo mi povieš?"

"Prepáč.."

"Prepáč čo?" kričal na mňa 

"Prepáč Papi" zakričala som späť a jeho ruku som nasmerovala medzi moje nohy. 

Jeho ruka bola tak veľká oproti mojej malej takmer detskej el coño. Cítila som sa ako jeho malé dievčatko. Papiho malá bebita. Potom ma zdvihol a položil ma na jeho stôl. 

"Teraz ochutnám tvoju el coño" povedal Juanito a posúval svoju hlavu stále nižšie a nižšie. Zrazu mi prestal robiť dobre a povedal "krič, bebita, krič na papiho". Moje vzdychy sa zmenili na výkriky.

"Juanito! Papi! Aiiiiiii papi!!!" 

Moje telo sa začalo celé triasť, po chvíli sa všetky moje svaly uvoľnili a Juanito pochopil, že už som. Pozrel sa na mňa s iskričkami v očiach.

"Páčilo sa ti to bebita?"

"Sí papi" odvetila som ako dobré dievčatko. 

"Tak toto je za jedna" povedal Juanito a začal sa obliekať.

Keď som sa upravila, vyšla som z kabinetu a vrazila som do Kylie. 

"Čo si tam tak dlho robila pre boha?" opýtala sa ma. 

"No ja som si napísala tú písomku ešte dnes...mám jednotku nakoniec, nejako sa mi lepšie písalo v jeho kabinete..." povedala som nervózne.

"Woooah, jednotku hej? Ty? Tak to je dosť super...skoro ti neverím" smiala sa Kylie. 

"Hah..."

"Určite po tebe niečo chcel za tú jednotku však? Niekedy mi príde trochu úchylný..." povedala Kylie a išla sa popukať od smiechu. Ach Kylie, keby si ty len vedela...

"Hahaha ty si sprostá, hej hej spím s nim za známky určite" povedala som posmešne. 

Nikto sa nesmie dozvedieť, že som to v skutočnosti myslela vážne...

Sombréro vášneWhere stories live. Discover now