part 10

30 0 0
                                    

.....
(Soomin POV)

Van yang menculikku berhenti di sesuatu tempat. Malangnya aq tidak nampak apa² kerana mataku ditutup dgn kain hitam.

"Tolong lepaskan saya"rayu ku. Kain hitam dimataku dibuka. "Tolonglah...lepaskan saya"rayuku kpd tiga org penculik di depan ku.

"Hahahaha...lepaskan kau..jgn mengarut" suara seorg perempuan.

"Kkkau sape?! " marahku yg mata masih diikat main.

"Heol ?!... Kau take igt aq sape? " tnya yeoja itu .

"Mmanglah tak knal bdoh !!! Dh muka kau pun aq tak nampak " amek kau kene maki ngan aq.

Pang!!!

"Kau nak tngok sgt kan?!! " kata yeoja itu lalu membuka kain yg diikat di kepalaku.

"Skarang dh igt sapa? " tnya yeoja itu

Aq memandang setiap pelusuk rupa parasnya... Titiba kenangan lama kembali..












♢♦♢♦♢♦♢♦♢♦♢





"Wait ...Harley wait!! "




♢♦♢♦♢♦♢♦♢♦♢








Air mataku mengalir..

"Har.. Ley"

"Hah! Igt pon ..... Jgn jdi bdoh lh Wei !"

"Babi!!! Sapa take igt kau hanjing!!!" Marah Ku.

"HAHAHAHAH!!!!" gelak Harley mcm org kene sawan babi

"Babi nya member...kimak syiall...kau pahal culik aq ni? Dan tak ade cara lain ke nak buat 'jejak kasih' ... Stupid nya member!!" Marah Ku smbil tergelak panjang.

Harley, kawan dkt LA....member smpai mati #gengberuksedunia

" bodoh sia kau, ko tau take kawan kau ni...aq penat bodoh nk perah air mata jantan ni hah!" Kata ku smbil tali dkt tgnku dileraikan.

"Eh salah aq pulak...Ku yg melalak bagai nk gila...aq pula yg disalahkn" keluh Harley.

"Yg kau gi tampar aq buat apa...sakit pipi gebu aq ni" adu ku smbil mengus lembut pipi ku.

"Hah padan muka" kata harley .

"K mcm ni member😡😡😡"

••••••••••••••••

"Soomin😭😭😭😭 mana Kau !!!!!" Raung jimin kesedihan.

" nak balik lah nak😹😹😹😹😹" kata Alex .

Pukkkk

" kepala banana anda 😹😹😹 " kata eric kpd alex.

"so sekarang nk buat apa?" tnya baekhyun.

"buat bodo" balas chen.

"jgn buat lawak bodo chen" balas baekhyun.

"firstly, kita buat report polis" kata suho.

"lepas tu..kita tunggu kalau penculik tu nak minta duit ke apa" sambung suho.

"okay..aku, alex,jimin dengan suho pergi report polis...korang semua pergi balik" arak eric.


dan kami bergerak secara berpecah. Sapa yang tak terlibat bergerak balik..kami berempat pergi ke balai polis membuat laporan.




"So harley.."panggil ku.

"yes?" nyahut harley yg sedang makan ramen.

"apa function ko culik aku?" tnya ku.

"entah..bosan kot" balas harley.


3

2

1


PUNGGG!!! *bunyik kuali apabila diketuk di kepala harley*


"kau kenapa?!!!"tnya harley marah.

"takder lah..cuma aku nak berterima kasih dengan kebodohan member aku ni" balas ku.

"so sekarang ni ko nak balik ke apa?" tanya harley.

"nope" balas ku.

"aku ada plan...apa kata ki rank kawan kau tadi?" tnya harley tersenyum jahat.

"ko nak buat apa?" tnya ku.

 *bisik bisik*


Ugly Duckling Becomes A Swan [COMPLETED]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang