Jsem zamilovaná do Honzi?

45 5 1
                                    

Ležela jsem v postely a jen tak přemýšlela. A v jednu chvíly jsem si položila otázku. Miluju Honzu? A moje rychlá odpověď byla Ano!!!!
Ó můj bože jak? Kdy? Dávala jsem si čím dál víc otázek. Ale když jsem ho ani neviděla. Ale to mi nevadí miluju ho. Člověk nemá lidi soudit podle vzhledu ale podle povahy. Co budu dělat? Bydlý na druhé straně České republiky! Mám mu to říct? Jasná odpověď NE! Nemůžu co když se semnou přestane bavit je to můj jediný kamarád! Radši pudu spát třeba zítra něco vymyslím!
Druhý den ráno:
Dobré ráno Veru vzbudila mě mamka. Co di dáš k snídani?
Mami já asi nebudu snídat chci být dneska sama půjdu se asi projít. Aha dobře a víš že když tě bude něco trápit vždycky mi to můžeš říct. Jo mami vím ale je mi fajn. Dobře tak na oběd buď doma. Jo jo. A tak jsem se oblékla a šla ven. Bylo to divný být sama. Brouzdala jsem se sněhem když najednou se proti mě rozeběhly moji spolužáci a házely po mě sníh bláto a kameny. Rozeběhla jsem se jak nejvíc jsem dokázala a schovala se u mého stromu kam nikdo nechodí. Je kousek od našeho města na velké louce kde nikdo není. Vylezla jsem na koronu stromu. Vzala jsem si kapesní nožík a do kmene stromu jsem vyrila srdíčko a dvě písmena V a H. Jakože já a honza. Kéž by tu byl se mnou. Už bylo 12 a tak jsem se vrátila domů. Najedla jsem se a šla napsat Honzovi. Napadlo mě nějak nenápadně mluvit jako o tom že ho miluju ale tak aby si to uvědomil sám. Ahoj hele chceš říct co jsem si přála k vánocům ve dvanácti? Jasný. No ale ono je to trapný chvilku to ze mě dostával až jsem to řekla. Chtěla jsem aby mi někdo na Vánoce řekl nebo napsal že mě miluje a byla to pravá láska. Aha. A to bylo vše co řekl povzdechla jsem a hrála dál. Měl taky někdy narážky ale já jsem si nebyla jistá a tak jsem pokračovala dál v tom naznačování. A pokaždé když řekl něco co jsem si myslela že by mohlo naznačovat že mě miluje zapsala jsem si to do sešitu. Já vím je to divné ale každý večer jsem si to četla. A přemýšlela jestly mě miluje. A kdyby řekl že ano tak bych byla ten nejšťastnější člověk na zemi. Ale jsme od sebe tak daleko a tak mě napadlo stejnak si musím vybrat střední školu a co kdybych si jí našla poblíž a mohly by jsme spolu chodit ven. Ale chci to udělat?.......

Takže pokračování jéj😂😂😂😂

kamarád přes internetKde žijí příběhy. Začni objevovat