Zapomenout nebo?

11 1 0
                                    

Už je to týden kdy jsem mu to napsala. Přemýšlím o tom každý den myslím jen na jedno a to je jestly to myslel vážně. Šla jsem zrovna ze školy a zase přemýšlela když v tom se moji spolužáci rozeběhly za mnou a řvaly na mě stůj ty krávo. Rozeběhla jsem se a běžela rychle domů nedohonily mě. Odhodila jsem batoh a zadními dveřmi jsem běžela k mému stromu. Dala jsem si sluchátka a poslouchala hudbu na co nejvíc to šlo. Rozbrečela jsem se co jsem komu udělala že mě všichni nenávidí. Po dvou měsících jsem na to tak nějak zapoměla byla neděle a já zase volala s Honzou povídaly jsme si o všem a hledal y na internetu vtipné otázky a to jsme volaly 8h. A  zapoměla jsem říct že mě jeden kluk pozval na rande nemůžu tomu uvěřit já jdu poprvé na rande. No prostě jsem byla fakt na dně přišel den kdy jsem měla jít stím klukem ven a on napsal že je nemocný a že nepřijede měla jsem zlost na všechno a takhle jsem nějak zapoměla na honzu. o měsíc později jsem si pořád psala stím klukem ale už to nebylo ono ukončila jsem to dřív než by to mohlo být něco víc. Mezitím jsem si našla spoustu kamarádu přes internet jedním znich byl Matěj. Zase jsme volaly často a je to mega kamarád no a tak no. Dneska už je duben to to letí :(. Je sobota rozhodla jsem se jít ven sedla jsem si pod můj strom a zase přemýšlala když v tom si ke mě sedla jedna holka pozdravila. Já jí taky a nějak jsme si začly povídat. Chodily jsme spolu každý den ven. A postupně se z nás staly BFF. Říkaly jsme si všechno.Po nějaké době si našla přítele přála jsem jí to a chtěla jsem se sním seznámit. Začly jsme se bavit a braly mě ven a všechno vypadalo v pohodě. Byl čtvrtek a já jsem zrovna přišla z venku když mi moje nejlepší kamarádky napsala že se sním rozešla. Bylo mi to líto a nejhorší bylo že to svedl na mě prej že jsem překážela. Ale proč něco neřekl. Uběhl asi týden a už jsme s Honzou nevolaly asi 3 měsíce nějak nebyl čas. Ta kamarádka si našla nového kluka kterého opravdu milovala a já jsem jí to tak záviděla........   


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 06, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

kamarád přes internetKde žijí příběhy. Začni objevovat