napíšu o nás!

34 3 0
                                    

Dneska je sobota Vánoce. Zajímá mě co dostanu. No ale taky mě zajímá jestly mi řekne to slovo miluju tě!
Pořád o tom přemýšlím. Od rána do večera si čtu moje poznámky. No nic jdu s rodiči do lesa dát zvířátkům. Děláme to tak každý rok. Napícháme na stromy mrkve brambory a tak. Konečně jsem doma dám si teplou vanu. Lehla jsem si do vany dala si svíčky a pustila hudbu na plný pecky. A už je to tu zase přemýšlým a o čem jiném než o Honzovi. Dost uvolni se řekla jsem si. Ponořila jsem hlavu pod vodu a uvolnila se pak jsem se oblékla do mého overalu a sedla jsem si na chvilku k počítači. Napsala jsem honzovi jestly nechce chvilku hrát ale on řekl že ne. Byla jsem z toho smutná on mě nemiluje co si to namlouvám! Skočila jsem do postele a zabořila hlavu do plyšáka a  začla brečet. Najednou mi zapípal mobil. Co zas je vykřikla jsem. Určitě zase nějaký blbý vtip od mých spolužáků. Otevřela jsem messenger a tam zpráva od honzi. Že by..... NE napsal jenom ahoj. Odepsala jsem mu taky ahoj. A napsala jsem mu že jdeme jíst. A on že oni až za hodinu. Poslal mi fotku jejich stromku. Pořád jsem čekala jen na jediné slovo MILUJU TĚ. Ale nic najedly jsme se a pak jsme  šly pod stromek rozbalovat dárky a to co jsem tam našla byl ten nejlepší dárek. Štěňátko OMG zlatý retrívr lepší dárek není a víte jak jsem ho pojmenovala mety příjde mi to hrozně hezké jméno. No a tak jsem dostala psa a spoustu dalších dárků.
Nový rok:
Máme tu nová rok a je pět mi před půlnocí já mám v ruce mobil a společně s Honzou odpočítáváme nový rok 3 2 1 šťastný nový rok.
Ale to slovo nikde😕
Kolem půl jedný jsem mu napsala další narážku. Víš co bylo nejlepší na roku 2016. Napsal že neví. A já jestly chce nápovědu. A najednou napsal že jsme se přeci seznámily.
Rozbušilo se mi srdce cítí to stejně?
Nechala jsme to být a šla jsem spát.
O dva týdny později:
Pořád nic. Já se nudím mohla bych napsat nějaký příběh na wattpad!
A třeba mu to konečně dojde! A pokud to bude číst tak ať už to konečně ví ze ho miluju i když jsem ho nikdy neviděla tak k němu něco cítím.
Když jsem knížku dopsala na konec jsem napsala jenom jednu věc MILUJU TĚ a doufám že i ty mě a když né tak na to prostě musím zapomenout. Ale myslím si že sny se většinou nikdy neplní to tvrdím celý život. Život je nefér! No a pak jsem jenom čekala jestly mu to dojde a napíše mi konečně to slovo ale upříjmě. Ale je to asi jenom můj sen. Znáte ten pocit když někoho milujete? Všichni si myslý jak je život jednoduchý a všechny sny se plní ale neni to tak.
Zítra pokračování snad!😉

kamarád přes internetKde žijí příběhy. Začni objevovat