2.bölüm_Sen tam bi yürüyen egosun

1.4K 68 18
                                    

Multimedya=kristi

Tuanayı öptüm o biraz şoktaydı  aman boşverip devam ettim.

Tuana'dan
Bir anda dudaklarıma yapıştı bi kaç tokatın ardından dudakları öpmeye bıraktı.ve bana bakarak"öpüşmeyi bilmiyorsun neyse daha iki hafta var sana öğretirim "dedi.Bende "sen ne tür bir sapıksın seni anlamıyorum " dedim.onurda " yakışıklı,nazik,taş ve tatlı biriyim"dedi.bende"sen mi daha neler rüyamda görsem inanmam hem sen tam bi yürüyen egosun "dedim.ve arkama döndüm uyudum

Sabah olmuştu onurun yanımda olmadığını fark ettim onu aradım ama yoktu belki yemek almaya gitti diye düşündüm banyoya gidip elimi yüzümü yıkıyacaktım ki ne göreyim bi adet çıplak onur, onuru görünce gözümü kapattım ve "insan bi kapıyı kitler be hayvan"dedi.onurda "senin yüzünden dondum bide üstüne üstlük hastalandım bunlada yetinmedin ihtiyaçlarımı bile gidittiremiyorum"dedi.bende"ne yani sen nerde uyudun ve neden hasta oldun "dedim.oda "kanepede uyudum hasta oldum senin yüzünden "dedi.bende "özür dilerim "dedim ve oradan uzaklaştım.
ay kıyamam ya benim iyiliğim için oracıklarda uyumuş neyse ben mutfağa gidip çorba ısıtıyim..

Çorbayı ısıttım o sıra da onur banyodan çıktı ve üstünü giyinip"oooooo bana mı "dedi. Bende "evet"dedim.oda" içeride bekliyorum gelirsin"dedi.bende "tamam "dedim.

Çorbayı tabağa koydum ve onura götürdüm onur "bana yedirir misin "dedi.bende"kaç yaşında adamsın "dedim.oda"hayır daha onyedi yaşında bir Gencin"dedi.bende"ammada küçük müşün be tamam tamam ben sana yediririm"dedim. Beş dakikada bitirdi.bende kendime mutfakta bir kaç dilim ekmek, zeytin,peynir yedikten sonra mutfağı topladım, ve salona geçtim.salonda onur bacak bacak üstüne atmış" içerde" filmini izliyordu.onu hiç rahatsız etmeden kapıya gittim tam açacaktım onur arkamda"kurallar kurallar daha kaç kere söylicem lütfen bak hastayım beni yorma"dedi.bende ağzımdan kaçırarak yanlışlıkla"kıyamam ya"dedi. Oda bunu duydu sanırım ve üzerime yürümeye başladı ben o sıra kendi mi lavaboya kitlendim.onura kapıdan"git niye geldin be "dedim.oda "bugün kü öpücüğümü vermedin biliyosun ki kurallar kurallar ne yapalım "dedi.bende "olamaz ilk öpücüğümün içine ettin bari ikincisine bi şey olmasın" dedim.oda"ben sana daha öpüşmeyi öğretcem su içermiş gibi öpüşüyosun "dedi. O sıra sinirlendim.ve kapıyı açtım.onurun üstüne atladım "sen kime diyosun senin varya neyse "dedim.direk yatak odasına kaçıp yatağın altına  saklandım.onur yavaş yavaş odaya girdi ve bana "tuana bak seni  bulursam öpücem bulamassam öpmüycem" dedi.bende ağzımı tutamayıp"ohaaaaa başka"dedim.oda beni duydu ve "gel buraya küçük afacan  "dedi.ve beni yatağın altından çekip çıkardı.o anda kaçmaya çalıştım ama çıkamadım.Hayvan o kadar güçlü ki orda kaldım.yavaş yavaş yaklaşıyodu ki Allahıma bin şükür olsun annem aradı.ay canım annem bakın görün anneler yanımızda olmasada koyuyorlar.neyse çok uzatmadan telefonu açayım.

"alo,anne "dedim.annemde"alo tuana haberini aldım "dedi.işte şimdi yandık o gerizekalı selin söylemiştir OFF."ne ha beri annecim"dedim.annemde"sınavlarınız bu aralar çok yoğunmuş, sınavlara çalışmak için İzin almıştı selin izin verdim ama iki hafta çok uzun bu kadar sınav mı oluyorsunuz"dedi.bende o An ki fırsatla onuru üstümden iterek anneme"evet,annecim bu aralar yoğun sınavlar olucaz.Ama ben çantamı eve unutmuşum içindede kitaplarım vardı ben onları bugün almaya gelirim olur mu"dedim.annemde "olur tabi bi kaç kıyafette al giyinirsin tatlım, birazdan gelirsin görüşürüz "dedi.bende"görüşürüz "diyip telefonu kapattım. Onur o sıra "demek bende kaçmak için bahane uyduruyosun, neyse çabuk gel "dedi.bende "inşallah inşallah "dedim. Oda "tamam hadi acele et daha sana öpüşme dersi vericem, geç kalma tatlım "dedi. Bende"görüşmeyiz diyip kapıyı kapattım.merdivenlerden aşağı indim.ve dış kapıyı açıp evimin yolunu tuttum.

Bizim evin kapısına gelmiştik Zile bastım ve abim Kerem "kim o"dedi.bende"tuana yaramaz kardeşin"dedim.o da"açıyorum"dedi ve açtı bizim kapıya gittim ilk olarak babamla karşılaştım. Babam "kızım derslerinin bu kadar yoğun olduğu nu söyleseysin de özel öğretmen tutardık"dedi. Bende"yok babacığım gerek yok "dedim.O sırada annem güler yüzüyle yanıma gelerek"içeri girmeyecek misin "dedi.bende "geliyorum bekle sen öpçem  kaçmak yok ama ha" dedim ve ayakkabıları bir köşeye fırlatıp içeri daldım özlemişim bir günde evimi be o sevmediğim abimi bile...

Annem sofrayı kurmuş aile üyelerine "sofra hazır hadi gelin"diye bağırıyordu. Bizde hemen masalara geçtik.anneme"yine döktürmüşün meryem sultan" bu arada annemin adı meryem neyse ben yemeğimi yiyeyim...

Herkes yemeğini bitirmiştir.Hep birlikte sofrayı toparladık.ben odama geçip dolabımın kapağını açtım çantamı alıp içine 4 pantolon 7 tişört 3 şort 6 gömlek 5 tane tekstil ürünü ve 5 tanede ayakkabıyı çantama tıktım. Â okul kıyafetlerimide alıyımde. Belki okula giderim...

Okul çantama da kalemliğimi,cüzdanımı,matematik,fizik, Türk Dil ve Edebiyatı,coğrafyayı,tarihi vs. Bütün defter ve kitaplarımı içine koydum...

Artık hazırdım anneme, babama be abime "görüşürüz "diyip Selinlerin evine gittim. Kapıya tanımadığım bir kız açtı ve "bıyron kima bakmıştığız "dedi. Bende hiç umursamadan içeri daldım.onur banyodan çıkıyodu beni görünce şok oldu ve"ne bu acele be sevgilimle de bi rahat verdirmedin "dedi.O sıra onu aldırmadan salona geçtim.yanıma o kız geldi ve "merabe ben Kristi"dedi.bende"meraba bende tuana . Ne işin var bu hayvanla"dedim.oda "yok sen beni yanlış anladın o benim yengemin oğlu ona dedesinin öldüğünü söylemek için gelmiştim yoksa napıyim ben onla zaten benim bir sevgilim var"dedi. Bende kristiye "Ã Pardon yanlış anladım özür dilerim dedesi içinde üzüldüm"dedim.kristi" sonra görüşürüz ben gidiyorum sevgili mi çok beklettim "diyip aşağıya indi ben o sıra ne yapacağımı bilmiyordum. Aklıma dizi seyretmek geldi önüme çıkan ilk diziyi açtım.bi kaç dakikadır aynı filmi izliyorum. Zaten uykumda geldi en iyisi ben uyuyayım.

Onur'dan
Yine ayvayı yedik tuana beni kuzenim kristiyle gördü.üstüne üstlük sevgilim olduğunu söyledim.acaba kristi kuzen olduğumuzu söyledi mi?kafamda deli sorular offf ben bi üstüme giyiniyim de gerçekleri söyleyeyim yoksa bu iş büyür...

Üstümü giymiştim. Salona gittiğimde tuana koltukta uyuya kalmıştı.onu yatak odasına taşıdım. Ammada ağırmış neyse onu yatağa bıraktım aklıma onun bugün beni öpmediğini fark ettim ve onu o güzel uykusundan uyandırdım.

Selin'den
Onurun beni uyandırmasıyla uyandım.şu An yatak odasındaydım ve yanımda  onur vardı. Direk ona "beni bırak "diye bağırdım oda "bugün beni öpmedin "dedi.O sıra ben "sen git kuzenin kristiyi öp" dedim.

Onur'dan
Demek öğrenmişti,kahretsin. Şimdi napıcam aklıma bi fikir geldi boğulma numarası yapayim. Ama ilk önce mutfağa gidip su almam gerekiyor...

Mutfağa gidip su aldım. Tuanayı yanına gidip suyu içtim ve boğulma numarası yapıp kendimi yatağa attım.tabi gözlerimde kapattım.inansın diye

Selin'den
Onur birşey söylemeden bir yere gitti ve elinde bi bardak suyla geri döndü.ben ilk bana atacak diye düşündüm. Ama yanlış düşünmüştüm.bardağı aldı içti ve aman Allahım çocuk boğuluyor direk kendini yatağa bıraktı. Yanına gittim onu dürtüp "onur bak bu bi şakaysa gerçekten seni öldürürüm.onur ya onur kalksana olum onurrrr yà onur bak ciddiyim şakaysa uzatma onur lütfen kalk, onur bak korkuyorum bak canlıysan kalk söz ne dersen yapıcam onur "onurda tık yoktu bu kararı verirken içim içimi yemişti.ama tek yol bu içimden üçe kadar saydım. Ve onurun. Dudaklarına yapıştım.o sıra canlanıp beni kendine çekti anladım o sıra şaka yaptığını...

İYİ OKUMALAR YENİ BİR BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE

BAŞIMIN BELASI /(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin