HEYCANA BAŞLIYORUZ

24 2 0
                                    

Plan hazırdı.İçeri girmemiz gerekiyordu.Yavuz'un güvenliği devre dışı bırakması için daha birkaç saat vardı. O yüzden beklemek gerekiyordu.Biraz bekledikten sonra planı ikinci kez gözden geçirdik.

Sonunda Yavuz güvenliği devre dışı bıraktı.Hemen içeri girmeliydik.Yoksa farkına varabilirlerdi.Şansımıza pazar günüydü.Normal güne göre insanlar yarıya düşmüştü.Ortalama yüz kişi vardı.Sayıları azdı.

Kereme telsizle haber gönderdik.Bize olup bitenleri söyledi.Hemen ben ve Selim arka bahçedeki havalandırmadan içeri girdik.Yavaş ve sakin bir şekilde ilerlerken silah sesleri duyduk.

-Silah sesiiii!Bizi fark ettiler.Ne yapacağız Mete??

-Dur bi Selim? Bizi fark etmediler.Sadece silah antreman yapıyorlar.Çok bağırdın.Bizi fark etmedikleri için dua et.Güvenlik bölümündeki kamera odasi nerede?

-Bilmiyorum. Ama Yavuza soralım.Olur mu.

Güvenlik bölümündeki kamera odasının nerede olduğunu bulmamız gerekiyordu.Bu yüzden Yavuz'a başvurduk:

-Yavuz orda mısın.Aloo.

-Evet, burdayım.Ne oldu bir sorun mu var?

-Güvenlik bölümündeki kamera odasının yerini biliyor musun? Hemen hangi bölüm hangi koridor ve hangi oda olduğunu söyle.

-Tamam, hemen bakıyorum.Kamera bölümü, iki yüz on beşinci koridor ve elli dokuzuncu oda.Tamam mı.Ama acele edin ortalama yirmi adam var.Ve hepsi donanımlı bir on adam daha geliyor dikkatli olun.Şimdi hepsi yerinden ayrıldı. Çabuk olun on dakikaniz var.Kooşuuuunn!!!

GİZLİ GÖREV Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin