Ben ve Selim havalandırmada emekleye emekleye adrese geldik.Demiri kırdık ama biraz geç kalmıştık.Karşımızda tamı tamına dokuz on kişi duruyordu.Heycanlaşmıştık.Ama arkalarını dönükleri.Ben ve Selim hemen kendimizi arka duvara attık.Kılpayı kurtulmuştuk.Sonra bize doğru döndüler ama göremediler. Bize ateş ettiler ama tam karşıt taraflara.Bunlar eğitimli körlerdi.Ama sesi yanlış taraftan duymuşlardı.
Ben kamera odasına doğru kalem attım.Birkaç adam kalemi havada vurdular.İşimiz zordu.Yine ardı ardına silah sesleri duyuldu.Yavaş yavaş ilerledik.bizi duymadılar.Şimdi kamera odasındayız.Tüm kameraları devre dışında bıraktık.
Selim ve ben hemen kameradan belgeler odasına baktık.Ortalama yirmi kişi vardı.Bir fikir bulmamız gerekiyordu.Selim hemen aktarma odasına gidip çagrı yaptı.Tüm askerler ve ajanlar hemen çağırıldıkları yere gittiler."Aferin Selim.İyi fikirdi.Bu bizim için güzel oldu."
Hemen demiri kırıp belge odasına gidecektik.on dakikakamız olduğu için işe koyulduk.Fakat havalandırma çok dardı.Bu nedenle yavaş ilerliyorduk.Belge odasına geldik T bölümüne gitmemiz gerek.Çünkü Türkiye t ile başlar.Ama burda gizli bir sır olabilirdi.Lakin bunu düşünecek vaktimiz yoktu.Hemen işe koyulmalıydık.T bölümüne gittik.Ama belgeler yoktu.Belkı bunların gizli bir alfabeleri vardı. Ama ne olabilirdi?
-Selim sence bu ne, anladın mı?
-Şey olabilir mi? Biraz saçma olabilir.Ama belki odur.
-Söyle o zaman ne bekliyorsun.Çabuk ol gelicekler şimdi!!!
-Bence T harfini ters çevirirsek L olur.Öyle değil mi?O zaman L harfinde.
-Saçma bir fikir ama denemekten zarar gelmez.
Sürüne sürüne L bolumune geldik.Ama umduğumuz çıkmadı.
-Yok.Benim de bir fikrim var.Belki Türkiye'nin tersten okuduşudur.Yani Eyikrüt E harfinde.