Bugün yine Müsteşar'ın aramasıyla uyandım.Bu arada ben Mete, Mete Kurt.Yirmi yedi yaşındayım.
Yetimhanede büyüdüm ben.Annem ve babam beni bebekken terk etti.MİT beni küçükken alıp eğitti.Birçok konuda.Yavuz da vardı yanımada.
MİT ajanıyım.Yaptığim işi seviyorum.Küçükken de gizli işlerle uğraşırdım.Son zamanlarda görevler çoğaldı.Telefonlarım susmuyor.Ama yanımda ekibim var.Onlar bana yardım ediyor.Müsteşar çoğu şeyi söylemiyor.Görünüşe bakılırsa bizden birşey saklıyor.
Fakat Müsteşar...Bizden bir şey sakladığı kesinleşti.Durumlar neydi acaba?! Meraklanıyorduk.Gerçek ortaya çıktı...
Amerika'ya gidiyorduk.CIA TEŞKİLATI'na sızacaktık.Amerika'nın elindeki özel Türk belgelerini almamız gerekiyordu. Bu iş gerçekten çok zordu.Ekibimle beraber Amerika yolculuğumuz başladı.Gizli kalmamız gerekiyor.Bu yüzden sivil uçağa bindik.Etraf çok sakindi.İçimden bir ses bir olay çıkacağını söylüyor. Derken kaptan uçakta bir sorun çıktığını söyledi.
Ekibimdeki insanları çoğu yakın arkadasim. Yavuz benim çocukluk arkadaşım.Yakınız yani.Küçükken ikimizde ajan olmak istiyorduk.
Selim, Kerem ve Aslı'yla MİT'te tanıştık.Onlar da ajan oldukları için farklı meslekleri var.Yavuz avukat, çok önemli davaları kazandı.Selim iç mimar, hayalgücü çok ileri seviyede.
Uçak yavaş yavaş sağa sola manevra yapmaya başladı.Bir anda uçağın sağ kanadı alev aldı.Görevimiz tehlikede.