Jet indi.Şimdi planları gözden geçirmek için gizli bir yer bulmamiz gerekiyor.Bu nedenle görev dağılımı yaptık.Yavuz kalmak için yer bulcaktı.Aslı çevreyı gezecekti.Ben ve Kerem ise CIA TESKİLATINI kontrol edecektik.
Yanından geçmek bile zor belki de.Ama ajan olduğumuz için anlaşılmıyacak stratejilerimiz var tabii. Hemen bir kılığa girip içeri dalmamız gerek.
Etrafı araştırdıktan sonra bir CIA ajanını rehin aldık.Biraz zor oldu tabi.Ama bizim icin zor kolay imkansız biraz zaman alır.Onu konuşturup biraz havadisleri aldıktan sonra işimiz bitti.Ekiple birçok plan kurduk.Birçogu işe yaramadı.Birsürü strateji boşa gitti.Birşey eksikti ama ne??! Bir sorun vardı, bulunamayan.
Günlerce düşündük. Hemde günlerce. Sonunda eksik şeyi bulduk.Takım ruhu. Eksik olan şey buydu!Takım gibi davranmıyorduk.Davranamıyorduk.En sonunda birlik olmaya karar verdik.Birbirimize destek çıkmaya karar verdik.
İstediğimiz şey belgelerdi.Yavuz güvenlikleri devre dışı bırakacak.Kerem bizi yer altından takip edecekti.Selim ve ve ben havalandırmadan girecektik.Aslı'da belgeleri alacaktı.İnşallah bu plan işe yarardı.Yaramalıydı.Başka çare yoktu.Alt tarafi birkaç belge alacaktık. Görevimi tamamlamak istiyorum.Çünkü şu ana dek bütün görevlerimi yerine getirdim.