E harfine geldiğimizde Türk belgelerini gördük.Hemen ozel bir çantaya yükledik.Aslı'da bizim gibi düşünmüş.Çünkü o da oradaydı.Hemen çıkışa koştuk.Ama karşımızda askerler duruyordu.İşte bu cok kötü oldu.
Bize bir süre ateş ettikten sonra durdular.Bize doğru gelmeye başladılar.Ben belgeleri hemen sakladım.Kerem bizi bir gizli geçide çağırdı. Hemen bir delikten atladık.O kadar hızlı iniyorduk ki başım döndü.Yere sert bir şekilde çarptıktan sonra ayağa kalktık.Yer altından bir çok şey çıktı.Ülkelerin gizli kaçırılmış birsürü silahları, tankları, uçakları ve daha birçok şey.
Gördüklerimiz karşısında dona kaldık. O kadar eşya malzeme hepsi kaçırılmış.Sömürülmüş.Yağmalanmışdı.Karşımızdaki manzaraya daldık.Hemen bir uçaga binip harekete geçtik.Görünüşteydik.Arkamızdan ateş ettiler.Kerem'i ve Yavuz'u yaraladılar.Aslı onlara ilk yardım yaptı.
Biraz ilerledikten sonra motora ateş ettiler.Uçak yavaş yavaş aşağıya dusmeye başladı.
-Aaaaaaaaa!!! Metee yardım ettttt!!!!
-Yavuzzz!! Herkes paraşütünü taksın atlıyoruz.!!
Herkes atladıktan sonra biz havadayken Yavuz'u vurdular.Hemen teslim olmalıydık. Ama bir türk askeri boyle pes etmez.Bizde onlara ateş açtık.Üstümüze CIA kıyafeti giydik.Yüzümüzü görmedikleri için sorun olmicaktı.