Prázdniny

152 26 12
                                    

Je léto...
Teplo...
Kvetou květiny...
Slunce svítí a hřeje...
Tři hříbata zrovna vybíhají ze svých škol.
Nejstarší, čtrnáctiletá pegasí klisnička, už téměř stejně vysoká, jako dospělý poník, letí z Canterlotské školy pro pegase.
O něco mladší jednorožčí devítiletá klisnička o výšce poloviny dospělého poníka vybíhá ze základní školy pro nadané jednorožce.
Nejmenší zemní sedmiletý hřebeček svižně vybíhá z normální školy pro poníky všeho druhu.
Všichni tři míří do stejného domu, neboť to sou sourozenci.
Jejich cesty se setkaly přesně když všichni tři najednou přiběhli před dveře malého útulného domku.
,,Ha! Byla sem tu první! Vidíš Misty? Pegasi sou lepší!" vyhrkla vítězně fialová pegasí klisnička se světle červenou hřívou s tmavě žlutým melírem, která jí padala do normálních svítivě žlutých očí - Poor Orphan.
,,To není pravda! Kdybych se teleportovala, byla bych tu během vteřiny!" odporovala hnědá jednorožčí klisnička s bílými kopyty, rohem a ušima, krátkou fialovo-růžovou hřívou a pravým normálním tmavě modrým okem a druhým zvláštním, který měl obráceně barvy (tmavě modré panenky a černé duhovky) - Misty Cream.
,,A ty se jako umíš teleportovat jo?" zeptal se nevěřícně tmavě fialový zemní hřebeček s tmavě modrými boky a levou stranou hlavy, světle modrou a fialovou hřívou a jednobarevnýma panenkama a buhovkama, kdy pravé oko bylo tmavě modré a levé tmavě fialové - Earthly Happiness.

(Uf! To popisování mě vyčerpává! xD
Ale nechce se mi sem dávat obrázky, protože sem v autě, nudím se a mám psací náladu. :D)

Dveře se otevřely a v nich stála tmavě modrá jednorožčí klisna s bílýma očima a hřívou - Invisible Spell.
,,Byli ste tu naráz. Mám to natočený, kdyby ste mi nevěřili." oznámila jim.
,,Ahoj mami." pozdravila ji jednohlasně hříbata a vešla do domu.
,,Máme pro vás s tátou překvápko." řekla vesele Izzy, když zavřela dveře a její přítel Roler přišel k ní.
Roler - otec tří hříbat byl světle fialový pegas s tmavě fialovým koncem kopyt, uší, pusy a jedním koncem u obou křídel, hnědou, uprostřed červenou hřívou a růžovýma očima.
,,Achjo! Vždycky když tohle řekneš, znamená to že budu mít dalšího sourozence!" řekla otráveně Poor Orphan a sedla si na zem.
,,Tentokrát ne, Poor. Tentokrát je to to, že pojedete na prázdniny k tetě Butt a strýčkovi Matterovi do Ponyvillu." vysvětlila jí Izzy.
,,A my s mamkou odjedeme na dva měsíce taky na venkov, ale do Appleloosy." dodal Roler a on i Izzy kovbojsky vykřikli ,,Íhá!".
,,My pojedeme do Ponyvillu?" sedla si otráveně Misty.
,,Za tetou a strejdou?" obrátila vesele Poor a začala skákat.
,,A za sestřenkami Lissy a Lily?" dodal Earthly a vesele se přidal se skákáním ke své sestře.
,,Odjíždíte zítra. Já tu pak ještě poklidím a s tátou odjedeme další den." informovala je Izzy a spokojeně odešla do chodby s dvěma pokoji.
Jeden byl její a Rolerova ložnice a druhý byl společný pokojíček hříbat.
Hříbata zaběhla do svého pokojíčku, aby si zbalila a Izzy a Roler do ložnice, aby si zbalili.
Brzy měli všichni zbaleno a šlo se večeřet.
Pak šli spát a druhý den už měla hříbata vyrazit do Ponyvillu.

Toto je soutěžní Short Story do soutěže Wattpad má talent, kterou pořádá FourGirlsCompetition.
Původně tu byla i milostná scéna s Rolerem a Izzy, ale nakonec sem ji vymazala. xD

POSTAVY:
Invisible Spell (Izzy)
Poor Orphan
Misty Cream
Earthly Happiness
Matter Pattern
-Ode mě
Butt
Lissy Pinki
Dark Lily
-Od Butterly33
Roler Dark
-Od Floryx-Shine

POSTAVY:Invisible Spell (Izzy)Poor OrphanMisty CreamEarthly HappinessMatter Pattern-Ode měButtLissy PinkiDark Lily-Od Butterly33Roler Dark-Od Floryx-Shine

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Počet slov: 556

Prokletí (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat