Parádní kouzlo (xD)

96 18 1
                                    

⬆Takhle⬆ to dopadne s názvy, když si dáte jako cíl, aby všechny začínaly na určité písmeno. xD

Na Lilyno rameno začaly dopadat slabé první paprsky ranního slunce.
Lily se otočila zpátky k oknu a přišla k němu.
Ze slunce už byl kousek vidět, ale dost velký kus slunce byl ještě schovaný.
Lily se rozhlédla kolem sebe a pak vystrčila hlavu z okna a taky se rozhlédla.
Vše při starém.
Zámek zmizí až slunce vyjde úplně. Pomyslela si.
Mám ještě čas!
Začala přemýšlet, co by mohla udělat.
Pak ji to trklo, ale toho plánu se bála a byla přesvědčená že nevyjde.
Rozsvítil se jí roh a její magie se otočila kolem její sestřičky Lissy.
Vzala ji s úsilím do magie a magií ji opatrně vynesla z okna až dolů na zem.
Byla z toho vyčerpaná.
Ještě nikdy nenosila v magii poníky, ale byla odhodlaná zachránit i ostatní.
Vzala tedy do magie Earthlyho a udělala to samé.
Pak vzala Misty a nakonec ji rozbolela hlava, když v magii nesla Poor.
Poor pro ni byla tolik těžká, že už ji neudržela a kousek na zemí ji upustila a omdlela vyčerpáním.
Poor spadla na zem a s leknutím se probudila.
Rozhlédla se kolem sebe a když na zemi uviděla své spící sourozence a sestřenici, během chvilky pochopila co se děje.
Podívala se na vycházející slunce.
Za horizontem se skrýval už jen malý kousek.
Pak se podívala na Hrad.
Směrem od země se pomalu ztrácel a odhaloval starou zříceninu.
Rychle vyletěla k oknu, které bylo vysoko nad ní.
U okna ležela Lily v bezvědomí.
Poor ji vzala do kopyt a slétla dolů.
Dole ji položila na zem a otočila se zpět k Hradu.
Slunce už vyšlo úplně a postupně se ztratila i střecha a zlatý měsíček nad ní.
Zase to byla stará známá zřícenina Hradu Dvou Sester.
Poor se podívala na ostatní a povzdechla si.
Lily a Misty si položila na záda a dávala velký pozor, aby nespadly, do levého kopyta si vzala Earthlyho, do pravého Lissy a vyletěla přes les k Ponyvilu.
Přiletěla až k otevřenému oknu Lissyna pokoje a položila Lissy a Earthlyho do postelí.
Pak vyletěla dveřmi, přeletěla do Lilyna pokoje a uložila i Misty a Lily.
Pak si i sama lehla a během několika sekund usnula.
Po pár minutách přišla do pokoje teta Butt a zvolala vesele ,,Vstávat ospalci!".
Misty zamžourala očima a rozhlédla se po pokoji.
,,Poníci, já měla ale sen." řekla rozespale.
Lily se jen otočila na druhý bok a spala dál.
Poor se ani nepohnula a spala dál.
,,Noták holky!" budila je teta Butt ,,Spali ste celou noc!".
,,Jo, kdybys věděla teto." zamumlala Poor.
Ona a Lily spaly ještě do poledne a pak vstaly až na oběd.
Mezitím Lissy, Misty a Earthly vyprávěli tetě a strýčkovi sen, který se zdál všem třem stejně.
Když ale ti tři při hraní venku našli pod oknem dřevěný meč a šatičky, vyvodili z toho, že to nebyl jen sen.
Prázdniny u tety a strýčka si sourozenci moc užili, ale když po dvou měsících měli vrátit k rodičům, hodně se těšili.
Izzy a Roler vystupovali z vlaku a Izzy nesla jejich kufry v magii.
,,Máš jediný štěstí že to doktor zamítnul!" vyčítala Rolerovi ,,Kdybych zas přišla do jinýho stavu, už bych ti to neodpustila!".
Pak ale zahlédla Poor, Misty a Earthlyho a položila kufry na zem.
Když hříbata uviděla své rodiče, hned se za nimi rozběhla.
Padli Izzy do náruče a pak ještě obejmuli tátu.
Pak přišla i teta Butt a Izzy se hned zeptala ,,Nezlobili?".
,,Né, byli hodní." ujistila ji Butt.
,,Tak to jó." řekla spokojeně Izzy a pak se otočila na svá hříbata ,,A kdo se těší domů?".
,,Já!" zvolali jednohlasně Poor, Misty, Earthly a Roler a rozběhli se směrem k městu a jejich domku.
,,Jo, abych nezapomněla, příští rok o prázdninách pojedem s Matterem do Sweet Apple Acres. Pohlídala bys nám Lissy a Lily?" zeptala se Butt.
,,Tak jo. Mohla bych je vzít spolu s mýma hříbatama k mamce. Taky už je dlouho neviděla. A od tý doby co bydlí v Manhattanu sem u ní ještě nebyla." navrhla Izzy.
,,Tak dík. Ahoj!" poděkovala teta Butt, rozloučila se a nastoupila do vlaku zpět do Ponyvillu.
,,Ahoj!" zavolala ještě Izzy, vzala kufry do magie a vykročila k domovu.

Konec

Takový maličký spoiler do knihy Prokletá klisna, kterou píše Butterly33. ;)
Snad se knížka líbila a snad sem nezklamala malým počtem kapitol. :(

Mimochodem ještě vysvětlím co pro mě znamená pojem Short Story:

Za normální knihu považuju knížku s hodně krátkými kapitolami, zatímco Short Story je pro mě knížka s pár dlouhými kapitolami, takže to s délkou ve finále vyjde na stejno. 😂

Počet slov: 778

No nic, tak zas u nějaký knížky! ;*

Prokletí (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat