,,Nezapomeňte vystoupit a neusněte jako minule." varovala Izzy svoje tři hříbata a pak se otočila na Poor ,,Poor, dohlédni na ně, ano?".
,,Jasně mami, můžeš se na mě spolehnout." odpověděla poslušně Poor.
Tři hříbata s rodiči stáli na Canterlotském vlakovém nádraží a čekali na vlak do Ponyvillu.
Po chvíli vlak přijel a zaskřípaly kola.
Hříbata si nastoupila a sedla si k nejbližšímu oknu, aby mohli zamávat rodičům.
Vlak se po pěti minutách rozjel a hříbata začala mávat.
Mávali dokud se jim rodiče neztratili z dohledu.
Za hodinu byli na Ponyvillském nádraží, kde už na ně čekala teta Butterly - žlutá alicorní klisna s vlající růžovou hřívou a zelenýma očima.
Poor ji hned přiběhla obejmout a Earthly se okamžitě přidal.
Misty jen nezaujatě pozdravila ,,Ahoj, teto.".
,,Páni Earthly, ty si tááák vyrostl! A Poor! Z tebe už je slečna! Ahoj Misty, Lily už se na tebe těší!" vítala se s nimi vesele Butt.
Pak vzala do magie jejich kufry a všichni vyšli k jejímu domku.
Když vešli dovnitř, hned přiběhly dvě veselé klisničky.
Dark Lily byla modrý jednorožec se světle a tmavě růžovou hřívou a zelenýma očima a Lissy Pinki byla bílý pegas s růžovou hřívou a modrýma očima.
Lily byla zhruba tak ve věku Misty a Lissy byla jen o pár dní mladší, než Earthly.
,,Božínku Lissy! Ty seš nějak velká!" řekla vesele Poor a naklonila se k Lissy.
Ta se začervenala.
Pak přišel i strýček Matter a ten se pohotově zeptal Poor ,,Nechystá vaše matka další překvapení v podobě dalšího hříběte, že ne? Hlídat pět hříbat jednou za dva roky mi totiž úplně stačí.".
,,Neboj, strejdo. Myslím, že už s překvápky tohohle typu skončila. Ptáš se mě vždycky když sem přijedem." odpověděla Poor s úsměvem.
,,Já jen pro jistotu." oddychl si Matter.
Zbytek dne si hříbata hrála v pokojíčcích (Lissy a Lily mají každá svůj).
Lissy s Earthlym a Lily s Misty a Poor, která občas odběhla pomoct tetě s vařením oběda a později i večeře.
Když poníci dojedli večeři, sešli se v Lissyně pokojíčku.
Lissy ležela ve své postýlce, Earthly v rozkládací posteli a Lily, Misty a Poor seděli na zemi.
Před nimi seděla teta Butt.
,,Jakou nám povíš pohádku? O Snowdrop? O Nightmare Moon? A nebo o Zlatohřívce?" ptala se vesele Lily.
,,Já mám nejradši O Srdcehřejivém večeru." přidal se Earthly.
,,Já mám radši O červené klisničce." navrhla tiše Lissy.
,,A co třeba jít spát? Pohádky sou pro mrňata." navrhla ospale Misty a zívla si.
,,Já si myslím, že pohádky před spaním podporují hezké sny a zahání noční můry." poučovala ji Poor.
,,Povím vám legendu o Hradu Dvou Sester." vložila se do debaty Butt a hříbata zpozorněla.
,,Uprostřed Zapovězeného lesa stojí starý hrad - Hrad Dvou Sester. Kdysi byl prý velmi krásný, ale zničila ho Nightmare Moon při bitvě s princeznou Celestií. Říká se, že když je úplněk, mění se do své dřívější podoby. Pokud byste se ale vůbec dostali přes strašidelný, temný les a opravdu byste vešli do toho hradu, museli byste odtamtud odejít před východem slunce, jinak budete v tom krásném hradu uvězněni až do dalšího úplňku. Hrad se takto mění, protože ho kdysi dávno zaklel sám velký Starswirl, aby poníci doplatili na svou zvědavost a chamtivost, stejně jako Nightmare Moon."
dovyprávěla Butt a spokojeně se podívala na spící Lissy a Earthlyho.
Pak její pohled sjel na Misty, která taky usnula.
Vzala ji do magie a pokynula Poor a Lily, aby šly za ní.
Odvedla je do Lilyna pokoje, kde Misty položila na rozkládací postel.
Lily si vyskočila na svou postel a Poor si lehla na svou rozkládací postel.
,,Teto? Je to s tím Hradem pravda?" zeptala se Poor zvědavě.
,,Nevím. Vyprávěla mi to babička když sem byla malá. Nikdy sem se nešla podívat, protože sem se bála že budu zvědavá, podívám se dovnitř a zapomenu na čas. Já osobně věřím že je to pravda." odpověděla tajemně teta Butt, zhasnula v pokojíku a zavřela dveře.
Poor se otočila na Lily.
,,Myslíš na to samé, jako já?" zeptala se spiklenecky šeptem.
,,A na co myslíš?" zeptala se nechápavě šeptem Lily.
,,No přece na to, že zítra je úplněk! Půjdeme se tam podívat?" vysvětlila natěšeně Poor.
,,Já nevím, myslíš že je to dobrý nápad?" váhala Lily.
,,Nebuď labuť. Hlídali bychom si čas. Zítra to navrhnu ostatním." rozhodla se Poor a spokojeně zavřela oči.Jéééj!
Dvě kapitoly v jednom dni!
Jelikož sem se hodně rozepsala, vrhnu se teď ještě na třetí a sem zvědavá, jestli ji stihnu ještě dneska. :DPočet slov: 743
ČTEŠ
Prokletí (Dokončeno)
FanficSourozenci Poor Orphan, Misty Cream a Earthly Happiness odjedou na prázdniny do Ponyvillu za tetou Butterly. Ta jim před spaním vypráví legendu o Hradu Dvou Sester. Druhý den se se sestřenicemi Dark Lily a Lissy Pinkie vypraví do Zapovězeného lesa...