İyi okumalar ponçikler .
Gözlerimi açtığımda karşımda ayak vardı. Gözlerimi birkaç kere kırpıştırdım ama ayak hala oradaydı.1-2 dakika o ayağa şok içerisinde baktım .Tabii sonra kafama jeton düştü.
"Deniiz "diye bağırdım. Deniz ise hemen ayaklandı.
"Noluyor be."dedi . Bende
"Daha ne olsun Deniz hanım senin ayaklarını yüzümden toplamak dışında herşey normal." dedim sinirle . Onu dövmek için ayağa kalktığımda Denizin gözleri büyüdü. Evet sinirlenince kimseyi umursamayip ve kavgacı kişiliğime bürünürüm . E tabi ben Deniz ı dövmek için kalktığımda oda geri geri gitmeye başladı .Ben tam dövmek için Denizin üstüne zıplayacağım sırada Annem araya terlikle girişti.
" Kızlar bide sizi cekemem . Kalkın hazırlanın . Geç kalacaksınız." dedi . Bizde bu durumda dün gece hazırladığımız kıyafetleri giymeye başladık .
×××××××××××××
1 saatin sonunda annemin zoru ile evden çıkabilmiştik . Kahvaltı sırasında Ataberk arayıp bazı işleri olduğu için erken çıktığını söyledi. Bizde bu durumda Ceyhun , ben ve Deniz okula yürümeye başladık. Bu süre zarfında Ceyhun ve Deniz çok sessiz di . Gerçi şu 1 haftada ben hariç bizim grup çok durgundu . Sanki benden kızacağım bir şey saklıyor gibiydi . Bunun altında bir şey var ama neyse kısa bir sürede ortaya çıkar .
Bu düşünceler ile okula giriş yapmıştık . O sırada bir adet sürtük olan Alya nın bize doğru gelmesine şaşırıp kalmıştım . Yanıma gelip
" Merhaba Kumsalcım . Şu an Ataberk ve Ecrin okulun arkasında öpücük köye çıkmış bulunmaktalar. " Aha bir hafta dır sakladıkları şey ortaya çıkmıştı . Ben arkamı dönüp okulun arkasına sinirle giderken Deniz ve Ceyhun beni durdurmaya çalışıyorlardı . Bakın dikkat edin sadece çalışıyorlardı.
İşte okulun arkasına geldiğimde o şok edici görüntü karşımda idi . ECRİN ve ATABERK yiyişiyordu . Aynen öyle öpüşmüyor adeta yiyişiyorlardi . Evet işte şimdi çok sinirliyim . O sırada
" Ataberk sen burada ne yapıyorsun ! " dedim sinirle . Ataberk bana dönüp
" Ku-kumsal se-senin burada ne-ne işin var ?" dedi . Ceyhun şok içerisinde
" Tamam kardeşim sizin çıktığınızı biliyorduk ama bu kadar da değil . Resmen okulun arkasında yiyişiyorsunuz. " dedi . Bu duyduklarım ile bir kez daha şok yaşadım .
" Neee ! Ataberk ve Ecrin çıkıyormu? " dedim ve devam ettim . " Sen bana fikrini sunmadan ne yapıyorsun kuzen . Demek isterdim ama sana kuzen demek de yakışmıyor . Bide geçmiş karşıma abilik taslıyor . Senden ne abi olur nede kuzen ." deyip bir hışımla oradan uzaklaştım . Ve şu an kendimi ağlamamak için zor tutuyordum . Çünkü sinirlenince ağlayan birisiyim. Arkamdan bizim grup geliyordu . Arkama hışımla dönüp
" Sakın ama sakın beni takip edip gelmeyin !" diye bağırdım. Ardından okulun önünden geçen ilk taksiyi durdurup bindim . Şoför e deniz kıyısına sürmesini söyledim . Su fobim var ama nedense deniz kenarı beni rahatlatıyordu .
Aslında ben Ataberk e kırgın değildim . Sadece kızgındım . Bu ilişkiyi 1 hafta benden saklamıştı. Ataberk buna bana nasıl yapardı . Kim bilir o sürtük ile daha neler yaptı ? Tamam Kumsal sakin ol .
Şöyle devam bir düşünelim . Eğer Ataberk bana soyleseydi o kızı döverdim . Bu yüzden söylemedi . Tamam Ataberk ı affedecegim ama biraz süründürmek gerek
Deniz kenarına geldiğimde parayı ödeyip indim . Deniz in en dibine geldiğimde zor tuttuğum yaşlarımi bırakıp bağırmaya başladım.