Bolum -1- kafe de laf sokma sanati

102 3 1
                                    

2448 kelime !

Sabah alarm ile uyandım desem ne kadar güzel olur ama öyle olmadı . Annem in terliği ile uyandım .

" Kumsal hadi kalk ekmek alıp geliyorsun ve üstünü giyinip okula gidiyorsun . "

" Ya anne 5 dakka daha nolur ."

" Hayır Kumsal hemen kalkıyorsun ."

" Off tamam ya ! Kalktım !"

" Kalk bakayım annelere bağrılmaz."

" Off tamam anne ya . "

" Para masanın orada "

" Tamam."

Hemen kalkıp rutin işlerimi halledip üstümü giyindim .

Masanın oradan parayı alıp apartman dan çıktım .

Merhaba arkadaşlar ben Kumsal . Sarışın ve mavi gözluyum . Yıldız kolejinde okuyorum . 17 yaşındayım . kilom 48 , 1.68 boyum var . Su ve klostrofobi m var . Biz aile apartmanında oturuyoruz . En üst katta biz altimizda denizler onların da tam karşısında Ataberk ler onların altında ise babannem oturuyor . Deniz ve Ataberk benim kuzenim . Onlarda benle aynı yaştalar . Benim okuduğum okulda okuyorlar . Birde komşumuz Ceyhun var oda hem kankam hemde kardeşim dır .

Ben böyle giderken bir anda sert bir şeye çarptım . Kafamı kaldırdığımda ise bir adet piç smile atan Aras vardı . Siz şimdi bu kim diyeceksiniz . Bu Aras . Düşman okulun en başı . Yanı kaya kolejinin abisi . Oda mavi gözlü kumral saçlı .

O bana hala bakarken fırsattan istifade diyip onu ittim ve koşarak markete girdim . 2 ekmek ve 2 kutu çilekli süt aldım . Evet çilekli süt hastasıyım . Parasını ödeyip çıktım . Keşke çıkmaz olaydım . Karşımda 2 adet piç smile atan Aras ve Ayaz var .Şimdi bu Ayaz da Aras in en yakın arkadaşı . Oda kaya kolejinin 2 numaralı abisi .

Onları tinlamayip yanlarından geçtim . Aras

" Bunu ödeyecek sin sarı kafa." Dedi . Bende

" Buyrun her zaman . " Diyip koşmaya başladim . Sonunda o ağır olan demir kapıyı açıp arkasına sıkışmadan içeri girip mardivenlerder çıktım . Kapıyı çaldım annem " Kim o " dedi . Bende " benim " dedim annem hemen kapıyı açtı . Bende içeriye girdim . Ekmek ve sütleri masaya koyup odama girdim . Hemen saçımı yapıp çantamı hazırladım . Kulaklığı mı ve telefonumu alip mutfağa geçtim. Hemen yemeğine gömüldüm . Evet o şanslı kişiden birisi de benim ne kadar yersem yiyeyim ama kilo almam . Kahvaltim bitince tuvalete gidip dişlerimi fırçaladım . Salona geçip " anne ben gidiyorum " dedim . Annem ise sadece " tamam " dedi . Ben de beyaz Converse lerimi giyip Deniz ı çağırmaya gittim . Şansa bak o da çıkıyormuş tu. Beraber Ataberk ı çağırdık .

Hep beraber giderken Ceyhun ların evinin önünde durup Ceyhun u aldık . Hep beraber okula doğru yürürken bir anda Ceyhun
" Hey millet size bir haber vereceğim . " dedi . Bende

" Ne dicen kanka ya valla merak tan öleceğim . Hadi ya ne duruyon söylesene . Bakma bana uzaylı görmüş gibi . Olum söylesen e ! "

" Kanka bı susmadın ki söyleyeyim . "

" He kanka ok hadi ne soylicen . " dedim . Bu durum a karşı Ataberk

" Oğlum ne söyleyecek sen söyle ! Kumsal sende bir süs amma çene varmış ." dedi . Bende ona öyle bi bakış attım ki oda ellerini kaldırarak ' tamam abi teslim oldum ' der gibi bana baktı . O sıra da da Ceyhun konuşmaya başladı. E bende dinledim artık nasıl basardiysam .

" Millet bu yaz bizim okul ve kaya koleji yaz tatili olarak Antalya ya gidecekmiş iz . Bu tatil 4 ay sürecekmiş. Çünkü bizim fizik öğretmeni olan su Kader hoca varya 1 ay izin almış . Bu durum da da bizim bunak olan müdür 1 ay daha uzatmış bu tatili . Neden kaya koleji ile gideceğimize gelirsek . Amaç aramızı kaynaştırmak mis . Gidecek olanlar ise yarın kayıt yaptıracak mis . Cumartesi günü 11.30 da servis kalkacak mis . Ama ara kaynaştırmak için de aynı otobüs ve kaya kolejinden bir kişi ile yan yana oturacakmisiz . Üstelik bu tatil bedava . Ben gitmeyi düşünüyorum ya siz ? "

Düşman Okullar Yaz TatilindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin