kapitola 1

71 4 0
                                    

Bylo to jako každodení školní den, ale to ješte týna něveděla co se stane.
Týna:
Jako každý den jsem šla do školy, jako vždy jsem přišla včas abych si připravila na hodinu dneska jsme měli fyziku můj druhý oblíbení předmět na škole za pár minut zazvonil na hodinu. Pan učitel vešel do třídy ale dneska nebyl tak veselí jako jindi já to neřešneřešila protože se to teď stávalo často.Po hodině jsem, ale začala myslet nad tím co se děje.

Jirka:
Jako vždy Týna přišla včas a já vždy přišel po ní měla už připraveno na hodinu a tak jsem aspoň veděl co máme byla to fyzika ikdyž jsem měl s fyziky dvojky tak mně nebavila. Za zvonil zvonek na hodinu a pan učitel vešel dovniř byl celí nesvů, ale mě to bylo jedno protože to měl teď pořád. Co skončila hodina tak jsem se podíval na Týnu vypadala nějaká zamyšlená tak jsem jí chtěl trochu od reagovat. A začal jsem na ni dělat různé obličeje, ale ona se jen otočila na druhou staranu. Zeptal jsem se co se děje a ona mi řekla že má starost o pana učitele.

Tereza:
Zase jsem přišla pozdě do školi, ale mě to nevadí. Když jsem přišla tak jsme měli fyziku ten nejhoršlí předmět na škole. Tak jsem se ani neomluvila. A šla jsem na svoje místo učitel mě hned okřikl že jsem zase přišla pozdě, ale už dál to učitel neřešil. Když konečně skončila hodina tak jsem uslyšela jak se baví Týna s Jirkou o učitelovi tak jsem to poveděla naší partě a hned jsme je začali pomlouvat.

Tyna:
Když Jirka začal dělat na mě obličeje tak sem se ho snažila nevšímat a on se zeptal co se děje
A já mu řekla že mám staros o pana učitele tak jsme to chvíli rozebírali, a v tom se ozval petr stím že bych jse měla vyspat s učitelem aby mi ho nebilo líto.  A já jsem se otočila a řekla jsem ať si hledí svího tak přestal. A já si mohla v klidu připravit na matiku. Vlastně co jsem ješte neřekla že máme třídní pani učitelku matematikářku takže jsem vždy nervozní když počítam. Po pěti minutách při šla paní učitelka a nebyla vůbec normální místo rychlého psaní psala ješte pomaleji než moje mladší sestra. Po druhé hodině jsme měli velkou přestávku a já neměla chuť jíst protože jsem furt musela myslet nad pana a paní učitelku.

stalo se Co Se mnělo státKde žijí příběhy. Začni objevovat