kapitola 5

28 3 0
                                    

Tyna:

Když jsem prošla portálem tak jsem spatřila nádhernou krajinu kde poletovali různé bytosti a zvířátka.Potom co jsem se pokochala tak mi Elrond řekl že půjdu sním do Roklinky a tak jsme došli na louku kde byli připraveni koně kde čekal další elf který jse jmenoval Lindír. Tak jsme nasedli na koně po pár hodinách jsme dojeli do Roklinky se sedli jsme s koně a já se rozhlídla a nedalo mi to, a musela jsem se zeptat proč je roklinka tak zničená a Elrond mi řekl že Roklinka byla pot útokem skřetů, a dlouho nikdo nebyl .

Elrond:

Když jsem prošel  portálem tak jsem vyděl týnu jak se kochá tak jsem ji nechtel rušit ale tlačil nás čas zachvíli už bude noc. S galadriel jsem se rozloučil a s týnou jsme došli na louku kde na nás už čekal lindír s konmi vyjeli jsme a za pár hodin jsme byli v roklince kde se mě týna zeptala proč je roklinla zničené a já ji řekl že na roklinku utočili skrěti a že tady nikdo dlouho nebil tak jsem řekl týně abi šla semnou. Ukázal jsem ji kde bude spát ikdyž zatím bylo světlo tak jsem ji chtel naučit trošku bojovat s mečem a lukem po tom co se setmělo tak jsme se vrátili a lindír čekal až přídou lovci z lovu Po večeři nekteří elfové šli spát ale tyna byla ješte vzůhru a tak jsem ji chtel naučit trochu elvštini tak jsem ji začal učit pozdravi a další důležité veci ohledně abecedy a čtení.

Já vím že se tady nic moc neděje ale začátek je dobrej.
Vaše tyna ;)

stalo se Co Se mnělo státKde žijí příběhy. Začni objevovat