Dertos/hlavní skřet
A jmenovali se .......Skřet byl Aros a elf se jmenoval Tranduil vyšli s temnoty a začali jsme spolu mluvit o strategii jak si podmanit středozem. Po hodinách probírání strategii a techniky boje.
******___V roklince___********
Elrond:
Už to bylo dlouho ticho a tak jsem se vydal s mojí družinou na průskum a na lov. Po asi třech hodinách jsme potkali skupinku skřetů kteřý mluvili s jedním s velitelů od Tranduila a tak jsme poslouchali, a když jsme se dozvědeli kdy zaůtočí na středozem, ale když jsme se vraceli tak v polovině cesty na nás zaůtočili skřeti kteří nás nepobily díky Týně která přišla nám na proti tak jsme je naštestí zvládli a tak jsme do jeli do Roklinky v klidu.
Týna:
Elrond už odjel a já šla na mou každo dení prochásku po mesíčních zahradách nebili těď po slunečních protože svítilo slunce. A když jsem byla tak v polovině zahrady tak jsem vyděla jak nějaká skupinka skřetů na padla družinu a elronda. Jelikož jse mi todle stalo po prví tak jsem to šla říc Galadriel a ona řekla že to vyděla taky a tak jsem řekla že půjdu rači Elrondobi na proti a ani chvíli jsem neváhala a vyjela jsem z lesa a uviděla jsem jak Elrond bojuje se svojí družinou proti těm samím skřetům co jsem vyděla v mysli. Tak jsem neváhala a šla jim na pomoc když jsme je pobili tak jsem Elrondovi řekla proč jsem jim šla na proti a když jsme došli do Roklinky tak jsem byla ráda že se elfům nic nestalo naštestí.
Možná je to nic moc ale pořát se neco dě je a tak nemam čas vymíšlet a nečekejte každý den kapitolu jenom aby jste to vědeli.
Jinak jse měj te hezky a ahoj ;)