Týna:
Můj třetí den v Roklince čím dál víc jse mi líbila. Když jsem se probudila tak jsem uviděla nádhernou krajinu přišla jsem zrovna na snídani která byla vinikající. Po snídani jsem se vydala kousek do lesa procházela jsem se po lese byla to nádhera zpívali ptačkové, a motílci poletovali po chvíli přišla Galadriel a pozorovala mě. já se otočila na Galadriel . Galadriel jse mě zeptala co tady dělám, a já ji řekla že jsem se chtěla projít a ona mi řeka abych se skusila soustředit tak jsem zavřela oči a po chvíli země vycházela záře a začal se zvedat vítr ale nevidrželo to dlouho, ale Galadriel se namě koukala jestli jsem v pořátku,a tak jsem se vrátila do Roklinky na oběd a taky se semnou domluvila na cvičení ohledně kouzlení.
Galadriel:
Dnes jsem se procházela po Roklince a najednou jsem vyděla jak z lesa vychází kouzelná energie a tak jsem se tam šla podívala a uviděla jsem Týnu jak jse prochází po lese. Po chvíli jsem se jí zeptala co tady děla a ona mi řekla že se šla projít. Tak jsem Týně řekla aby se začala soustředí a začalo z ní vycházet víc energie než předtím tak mě napadlo že bude mít kouzelnou moc a aby jí mohla začít používat tak se jí musí naučit ovládat tak jsem se sní domluvila na cvičení kouzel.
Elrond:
Dneska jsem týnu neviděl ani Galadriel tak jsem si dnes dal volno ohledně týni a učení elfštiny. Před obědem jsem Týna s Galadriel oběvily. Po oběd jsem zaskočil do knihovni a zistil jsem že je Týna z rodokmenu od Galadriel tak že patří do naší rodiny. Ale jak se dostal na zem?