Lindír:
Když vyšlo slunce tak jsem řekl skupince elfů aby šly na lov a udělali zásoby na týden tak se vrátí až za dva dny a další elfové co zbyli tak zůstali a začali s opravou Roklinky. O půl dne pozdeji se vrátil Elrond a Týna kteřý se jeli projet na koni a přišly se zaptat jestli zněčím nepotřebuju pomoc ale pracovití elfové měli vše hotové Roklinka opět rozkvětla a byla podle mě ješte krásnejší.
Elrond:
Ráno jsem brzo vztal a když jse probudila i Týna tak jsem jí nabídl jestli se nechce naučit jezdit na koni a řekla, že ano tak jsme vyrazily a tak jsme byli na louce do oběda potom jsme přijely a Roklinka byla opravená no spíš jakde ale byla. Nakonec jsem šly do knihovni kde jsme kontrolovali jaké knížky přežili a naštestí jich byla vetšina. Když jsem si všiml jak jsem jede zástup od lotrorie tak jsem se lekl, ale pak jsem se uklidnil a vyšel na hlavní naměstí a zeptal jsem se co se děje a Galadriel řekla že se temnota probudila.
Galadriel:
Už bylo dlouho klid tak jsem se koukla do budocnosti a vyděla jak se temnota probouzí. Tak jsem vyrazila s družinou a když jsme byli tak v půlce cesty do roklinky tak namás zaůtočili skřeti ale nebilo jich moc tak jsme je hnet pobili tak jsme zase vyrazili a za pět hodin jsme dorazily do roklinky a už tam nanás čekal elrond.
Tak a jetu další díl snad se vám líbil a snat se to už rozjede ale nejsem si jistá")
Vaše winxtyna ;)