5. Bölüm

48 3 0
                                    

Yaklaşık yarım saattir araba kullanıyordum ve olanları düşünüyordum bir kadın sesi ardından da bir kaza ne olduğunu anlayamıyorum aklım almıyor bu tür şeylerin gerçek olması mümkün mü? Az önce bir kadına çarpmıştım bu nasıl olabilirdi? Daha fazla düşünmek istemiyordum bu yüzden en sevdiğim şarkılardan oluşan oynatma listesinden bir şarkı açtım ve araba kullanmaya devam ettim...
Bir süre sonra evdeydim. Çok uykum gelmişti ama duş almalıydım. Banyoya girdim ve telefonumdan bir şarkı açtım. Açtığım şarkı ~BENİ SEN İNANDIR~ gerçekten çok güzel bir şarkıydı.
Normalde banyoda saatlerce kalan biriyimdir ama o kadar yorgundum ki yaklaşık 15 dk'ya çıkmıştım. Üstümü giydim ve saçıma bakım kremlerimi uyguladıktan sonra doğru yatağa iyi geceler...
Sabah anahtar sesiyle uyanmıştım. Yataktan kalktım,elime gümüş bir mumluk aldım ve bağırarak kapıya doğru koşmaya başladım ki içeriye giren kişinin Derin olduğunu fark ettim.
"Sen beni öldürmeye mi çalışıyorsun. Biraz sakin ol SAKİN "
"Asıl sen beni öldürmeye mi çalışıyorsun sabahın köründe hırsız gibi böyle sessiz sessiz falan"
"İyi tamam ya ben bir duş alayım sende kahvaltıyı hazırla sonrada çıkalım tamam mı?"
"İyi tamam hadi sen koş duşa bende mutfağa hadi bakalım " dedikten sonra mutfağa gittim ve dolabı açtım ama dolapta hiç birşey yoktu sadece 1 yumurta ,3 salatalık ,1 kutu ise bozulmuş süt. Bu manzarayı görünce fark ettim ki biz yaklaşık bir haftadır evde yemek yemiyorduk , malum sınav haftası. Derinin duştan çıkmasını beklerken televizyonu açtım ve izlenebilecek düzgün birşeyler aramaya başladım .
Derin de fazla beklememeye karar verdi ki 20 dk geçmeden çıktı ve bana saatin kaç olduğunu sordu. Saate baktığımda inanamadım ve gözlerimi ovuşturup bir daha baktım.
"Derin sen ciddi olamazsın gerçekten beni bu saatte mi uyandırdın. " tabibi Derin hemen savunmaya geçti.
"Ne varmış saate ya ne güzel geç de kalmazsın okula fenamı "
"Evet fena ya saat 06.15 nesi iyi bunun"
"Ne kızıyorsun canım hem ben mi uyandırdım seni kendin uyandın"
"Doğru aslında. Aman neyse ne evde yiyecek hiç birşey yok. Kahvaltıyı dişarda yapacağız üstünü giy ordanda okula " dedim kafasıyla onayladı ve odasına gitti ben de odama gittim. Bu gün hava güneşliydi ve benimde bu gün koşuşturacağım belliydi, terlememem gerekiyor. Dolabıma bir göz attım ve en sevdiğim kombinlerimden birini aldım ve üstüme geçirdim.
Odamdan çıktım ve Derinin odasına girdim ve girergirmez.
"Wow inanılmaz olmuşsun, Derin bu sen misin ?" Gerçekten çok güzel olmuştu benim tersime o beyaz bir kombin yapmıştı bi ara bu kombini ödünç almalıyım. Derin utanarak
"İyi tamam, ayrıca sende çok güzel olmuşsun "dedi prenses edasıyla bir selam verdim.
"Hadi çıkalım artık. Biran önce kahvaltı yapalım kurt gibi açım !!" dedim. Çantamı güneş gözlüğümü ve anahtarımı aldım sonrada ayakkabılarımızı giydik. Kapıyı anahtarladım ve apartmandan çıktık ve Derin konuşmaya başladı saatine bakarak.
"Şimdi saat 06.45 gideceğimiz yer yürüyerek 45 dk otobüsle 30 ve taxi ile 15 dk yapmamız gereken.... " derken sözünü kestim.
"Tamam anladım yanında nakit yok. Ben hallederim " dedim ve bir anda
yanaklarımı sıkmaya başladı.
"Sen bir harikasın !" dedi ve ben de ona.
"Kimin kankası "dedim ve gülüştük. Kalın bir sesle;
"TABİ Kİ BENİM ! " dedi ve tekrar gülüştük daha sonra telefonumu çıkardım ve en yakın taxi durağını aradım. Yaklaşık 3 dk ya yanınıza bir taxi yaklaştı ve gjdeceğimiz yeri taxiciye söyledik ama orayı bilmiyordu, halbu ki çok ünlü bir kahvaltı mekanıydı. Neyse ki yol hafızam iyidir. Yolu tarif etmeye başladım...
Kahvaltı yapacağımız mekana gelmiştik SONUNDAA yaklaşık yarım saattir dolanıyorduk taxici ne dediğimi anlıyordu , ne de yolu biliyordu sanırım karşının taxisiydi vfmsndldbdksn
İçeriye girdik ve bir masaya oturduk. Sabahları Eyfel kulesinin karşısında az tereyağlı bir kruvasan şahane gidiyor.
Yanımıza bir garson geldi ve bize ne istediğimizi sordu ben tabiki.
"Bize iki adet az tereyağlı kruvasan ve yanında şütlü kahve" dedim. Derinin de bünları çok sevdiğini biliyordum...
Birkaç dakika sonra siparişlerimiz geldi ve afiyetle yedik. İçimden bir ses saate bakmamı döyledi ve saate baktım saat 12.47olmuştu ama ne ara. Hemen kaltım ve masaya elimdeki tüm bozukları fırlattım. Derin bana 'neler oluyor' der gibi bakıyordu ben de
"Sonra anlatırım şimdi gitmem lazım " dedim. Okula yetişmeliydim. Restorantan koşarak uzaklaştım. Okul buraya fazla uzak değildi koşarak yetişebilirdim ve öyle yaptım, KOŞTUM KOŞTUM VE KOŞTUM.
Sonunda yetişmiştim az kalsın yine geş kalıyordum ama KALMADIM evet bir alkış alabilirmiyim. Pröf. İle 13.30 da buluşup çalışmalara başlayacaktık saate baktım ve saatin 13.29 olduğunu gördüm yuh 1 dk ile zafer. Alkışların artığını duyar gibiydim ki tanıdık bir sesle irkildim.
"Nil demek zamanında geldin geç kalırsın diye düşünmüştüm ? " dedi Pröf. şaşkınlıkla bana bakarak. Fazla uzatmadım ve yürümeye başladık Pröf. bir yandan yürüyüp bir yandan da konuşuyordu.
   "Dünden beri neler yaptın,birşeyler bulabildin mi bakalım "
  "Evet bir çok şey buldum. En Derin Efsaneler kitabındaki fotoğraflarda bir kaç rakamlar da buldum "dediğimde gözleri açıldı ve 'ciddimisin' der gibi bana baktı. O sırada Pröf.'ün odadına varmıştık. Daha önce odaya hiç girmemiştim. Oda çok karışıktı her yerde Auxilium ile ilgili bir çok kitap vardı. İçlerinde En Derin Efsaneler adlı kitapta vardı. Sesizliği bozan ben oldum YİNE çok konuştuğumu söylerler de:)
"Pröf. En Derin Efsaneler kitabini yasaklı bölümden almayı nasıl başardım"
"Proje ödevin olduğu için müdürle konuştum. Artık kartın bütün kitaplara erişebilmeni sağladım" dedi. Ve devam etti
"Şimdi söyle bakalım, o rakamları hani resimlerde buldun " dedi. Bir yandan da kitabı açarak. Kitabi bana çevirdi ve bende sayfaları karıştırmaya başladım.
Çok geçmeden resimleri bulmuştum. Pröf. kitabı kendine çevirdi ve
"İyi ama burada hiçbir şey yok ki "
"Sadece biraz daha dikkatli bakman gerek. İşte hemen elinin yanında" dedim ve tüm dikkatini oraya yönlendirdi, rakamları fark etti.
"Haklısın rakamları görüyorum ama Roma rakamlarıyla yazılmış ,tam okuyamıyorum iç içe geçmiş" dedi. Hemen rakamları söyledim.
   "546 ve 306 "
  "Bir kaç yıl öncesine kadar ben de bazı rakamlar buldum. Yeraltı mezarlarında " dedi. YERALTI MEZARLAI MI?
 
Millet kusura bakmayın vaktim olmadığı için yeni bölüm yazamadım. Umarım yeni bölümü beğenirsiniz :)

 Umarım yeni bölümü beğenirsiniz :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
YENİDEN DOĞUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin