2. Bölüm

103 6 11
                                    

Selam millet umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir... İyi okumalar :)

Bir süre sonra zil çaldı. Derine beni kafeteryada beklemesini söyledikten sonra Pr.'ün yanına uçtum :). Hayret Pr.'ün yanında kimse yoktu her neyse odaklan Nil ODAKLAN !! Ve konuşmaya başladım
  " Merhaba profesör Ben sizinle beraber Auxilium tarnıçasının efsanesini araştırmak istiyorum. "
"Nil bu konudan emin misin? zaten kampüsün en iyisi sensin bana kalırsa böyle birşeye ihtiyacın yok"
yalvarmaya başladım " Ama profesör lütfen bunu çok istiyorumm lütfen.."
Ne kadar zamandır yalvardığımı bilmiyorum ama o kadar bıkmış gözüküyordu ki sonunda kabul etti
" Tamam tamam olur bana yardımcı olabilirsin zaten kimse de gelmedi yarın saat 13.30'da odama gel ve çalışmalara başlayalım " dedi bir çığlık attım ve kendimi tutamayarak Pr.'e sarıldım tam bir aptalımm aptalım APTALIMMM
Pr.'den özür diledim ve bu utançla yanında duramayacağımdan koşarak kafeteryaya gittim ama tabiki Derin beni beklememişti. Tamam iyi kız hoş kız ama bir gün boğacağım yaaa. Telefonumu çıkarttım ve Derini aradım. Allah Allah hemen açtı telefonu sanki telefon başında benim aramamı beklermiş gibi.
" Alo derin nerdesin sana beklemeni söylemiştim neden gittin "bir yandan konuşup bir yandan da Derini arıyordum
"Şey benn" lafını bitirmesine izin vermeyerek konuşmaya devam ettim
" dur bir dakika sen şu türk çocuğun yanindasın değil mi neydi Efe miydi "ve sonunda Derini bulmuştum
" Evet de sen nerden biliyorsun onun yanında olduğumu "
Ve sinirli bir şekilde konuşmaya devam ettim.
" Çünkü şu anda tam arkandayımmmm ! " dedim ve bir anda arkasını döndü SÜPRİZZZ diye bağırıp ağız burun girişecektim de neyse dedim yanında arkadaşı var.
Bir süre sesizlik oldu ve ben
"Eeeeee derin biz artık gitsek iyi olacak öyle değilmi "dedim
Efe lafa atladı hir an için Derin'le biz birbirimizi seviyoruz diyecek sandım ama Allahtan başka bir şey dedi.
Efe; ''Aslında bizde bu gün havanın çok güzel olduğundan bahsediyorduk biryerlere gitmeye ne dersiniz ? "
Valla şahsen ben hayır derim çünkü efsane için kitap bulmam ve araştırma gerekiyor.... Durun bir dakika aklıma muazzam bir fikir geldi!
" Efe aslında bizde tam kütüphaneye gitmeyi planlıyorduk ve madem sen de bizimle çok gelmek istiyorsun yürü o zaman " dedim ve ikisinin de kolundan tuttuğum gibi kütüphaneye ilerlemeye başladık.
Millet sizede söylüyorum birine birşey yaptırmak istiyorsanız güler yüzlü olun ve konuşmasına izin vermeyin :)
Bir süre sonra kütüphaneye ulaşmıştık ve hemen kütüphane kartımı çıkarttım ve giriş yaptım.
Bu kütüphanede Yasaklı ,Çok Gizli , Gizli ve normal kitapların olduğu bölümler var eğer kartınız kırmızı ise hepsine girebilirsiniz. Benim kartım yeşil sadece Çok Gizli ,Gizli ve Normale girebiliyorum kampüsün en zekisi olmak böyle birşey :)
İçeri girdiğimizde bir masaya eşyalarımızı koyduk ve konuşmaya başladım.
"Derin Efe şimdi beni iyi dinleyin. Şimdi Auxilium tarnıçasının ölümsüzlük efsanesi ile ilgili ne bulursanız hepsini topluyorsunuz. '' dedim ve el çırparak "Hadi Hadi HADİ " diye devam ettim. Üçümüz de kütüphanenin dörtbir yanına dağılmış kitap arayışı içindeydik. Bir çok kitap bulmuştum Tarnıça Auxilium'nun Çağında , Tanrıça Auxilium ve Kardeşleri , Auxilium Çağının sırları ......
Bir dakika bu olamaz...
"AAAAAA" öyle bir çığlık attım ki insanlar birini boğazlıyorlar sanıp etrafima toplandılar ve hep bir ağızda hastanelerdeki sus işareti yapan hemşireler gibi "şhhh" diyerek bana baktılar bu o kitap...

Umarım hayal ettiğimi bu satırlara dökebiliyorumdur ve umarım beğeniyorsunuzdur :) GÖRÜŞMEK ÜZERE ;)

YENİDEN DOĞUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin