Dirty Little Secret - 18. BÖLÜM -

6.8K 156 35
                                    

  

   Kararımı vermiştim. Claire'in yayına gidicektim ama bunun en iyi yolunun Vince'ide yayımda götürmekten geçtiğini düşünüyordum.Bu ikisinin aynı ortamda olmasını düşünmek beni rahatsız ediyordu. Seçeneğim de yoktu. Vince ile bu kadar  yakınken onu kaybedemezdim.

     Hızlı adamlarla yatağa doğru yürümeye başladım ve elime gelen ilk şeyi alıp Vince'e fırlattım. Gayet otoriter bir ses tonuyla "Giy!" diye bağırdım,ses tonumun içinde emir veren bir tınıda vardı. Vince bu emrime hiç karşılık vermeden üstüne attığım tişörtü giydi ve ayağa kalktı. Hızlı bir hamleyle  elinden tutup onu sürürkelercesine odadan çıkardım.

     Yan evde Claire vardı ve yalnızdı... Bu olay ateş ve barutun yan yana olması gibiydi. Claire ve yalnızlık.

     Çoktan benim evime ulaşmıştık bile ama hala Vince'in elini sıkı sıkıya tutuyordum. Gürültüyü duyduğumuzdan beri ağızını bile açmamıştı. Kapıyı açıp hızla merdivenleri çıkarken onun artık bana yetişemediğini fark ettim ve elini bıraktım. Bu biraz içimde bir burukluk yaratmıştı.

     Odamın kapısını açtığımda  Claire'in yarı çıplak halde bileğini sıkı sıkıya tuttuğunu fark ettim. Acı çektiği her halinden belliydi. Biraz daha inceledikten sonra yerdeki kan izlerini fark ettim. Claire'den geliyordu.

     Kalp atışlarım bir anda hızlanmış ve hızla adrenalin salgılamaya başlamıştım. Yanına koştum. Bileğindeki elini sıkı sıkıya tutup çekmeye çalıştım ama bana direniyordu. Sessizce "Hadi ama güven bana sadece bakıcam." diye fısıldadım,elimden geldiğince bana güvenmesini sağladım. Gözlerimin içine bakıyordu ve bir süre sonra bana direnmeyi bıraktı.

      Bu sırada Vince odanın kapısında dikiliyordu. Panik anladında bu kadar soğuk kanlı olması beni bitiriyordu. Kesinlikle çok seksi...

      Kafamı yavaşça  sağa-sola sallayıp dikkatimi Claire'in bileğine çevirdim. Şekilsiz bir kesik vardı ama fazla derin değildi. "Önemli birşey gibi görünmüyor." dedim ama göz göze gelmemek için çaba harcıyordum.

      Bir anda  kenara doğru itildim. Bunu yapan Vince'di. Yüzünde keyifli bir ifadeyle "Çekil şurdan sen ne alarsın ki." diyordu,dalga geçtiği sesine yanısıyordu. Ben eğlenmiyordum. Sonuçta odamın zemininde kan lekeleri vardı ve aileme nasıl açıklarım bir fikrim bile yok.

      Vince Claire'in koluna ilk yardım yaparken Claire'in cılız sesi yükseldi. "Sadece kendime giyebileceğim birşeyler arıyordum..." duraksadı ve burnunu çekti. "Çekmecenin içinde birşey  bileğimi kesti ve onun acısıyla kolumu hızla çektim." sesi mahçuptu ve ağlamaklıydı,kendini çok sıkıyordu.Buna rağmen devam etti.."Ama-ama arkamdaki vazoya çarptım ve kırdım üzgünüm."dedi ve yavaşça başını öne eğdi. Gözlerinden akan yaşı görebiliyordum.

      Ama nedeni çektiği acıdanmı yada başka birşeyden mi bilmiyorum...

      Bir anda odanın içinde büyük bir sessizlik belirdi... Bir süre sonra Vince " Bitti.!" diye tısladı. Bu sessizliği bozmaya yetmişti. Hızla benim yanıma doğru yöneldi. Odanın içinde gergin bir rügar esiyordu.

       Claire yatağın kenarına oturdu ve bize bakmaya başladı. Bir süre böyle kaldıktan sonra dayanamayıp "Dün gece gene ne halt yemeye buraya geldin?" diye ciddi bir ses tonuyla sordum. Vince gözlerini Claire'e kitlemiş her hareketini dikkatlice gözlemliyordu. Bunların arasındaki gerginlik hiç bitmiyecek gibi görünüyordu.

       Derin bir nefes alıp bileğini ovuşturmaya başladı. "Dün gece.." demesiyle Vince'in araya girmesi bir oldu.. "İşte hikaye başlıyor bakalım şimdi neler  uyduracaksın." sesinden gergin olduğu daha net anlaşıldı.  Claire açık bir şekilde duymazdan geldi ve devam etti... "Dün gece Lucas içmişti." o adamın adını duymak bile tüylerimi diken diken etmişti ve okuldaki olay zihnimde canlanmıştı."Ve benimle birlikte olmak istedi, anlarsınız ya.."diye devam ediyordu ama  duraksadı ve tekrar nefes aldı.Bu sırada  Vince çoktan laf atmıştı bile "Hadi ya sen ve  bu isteği geri çevirmek." dedi ve ardından içten bir şekilde güldü.

Dirty Little SecretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin